×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
استقبال از حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای حضور در استان بوشهر

به گزارش چغادک نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده در نشست با سرمایه گذاران و فعالان حوزه اقتصادی استان بوشهر اظهار داشت: این استان در مسیر رشد و پیشرفت قرار دارد و هر شهرستان به یک‌کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده که بزودی شاهد رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار نیز خواهیم بود.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی در بندر بوشهر افزود: تقریبا هر روز به پروژه تقاطع شهید سلیمانی سرکشی می‌کنم و روند پیشرفت فیزیکی آن را بررسی و مشکلات و معضلات پروژه را رفع می‌کنیم و انتظار دارم در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه بوشهر نیازمند هتل ۵ ستاره با کیفیت است خاطر نشان کرد: برای رونق گردشگری باید تمام موانع احداث هتل و اماکن اقامتی را برطرف و نسبت به توسعه زیرساخت‌های گردشگری اهتمام ورزیم.

لزوم توجه بیشتر به زیرساخت‌های درمانی استان بوشهر

محمدی‌ زاده خواستار توجه بیشتر به زیرساخت‌های درمانی استان بوشهر شد و گفت: در حوزه درمانی با وجود تلاش‌هایی که برای افزایش تخت‌های بیمارستانی و جذب پزشکان متخصص انجام شده، نیازمند احداث بیمارستان با امکانات بروز هستیم و برای این مهم عزمی راسخ داریم.

وی با اشاره به اهمیت حمایت از سرمایه‌ گذاران بخش خصوصی با تاکید بر لزوم همکاری دو طرفه مسئولان دولتی و سرمایه‌گذاران تصریح کرد: ضمن اینکه مسئولان دولتی باید حمایت موثری از سرمایه‌گذاران داشته باشند، سرمایه‌گذاران نیز باید قوانین و مقررات را رعایت کرده و از قانون عدول نکنند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه رفع معضل بیکاری مهم‌ترین‌اولویت مسئولان است افزود: اگر می‌خواهیم ریشه بیکاری را بخشکانیم باید از تولید کنندگان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی حمایت کنیم و برای ادامه کار آنها، تسهیل کرده و سنگ‌اندازی نکنیم.

محمدی‌زاده اضافه کرد: تعداد زیادی جوان تحصیلکرده بیکار در استان بوشهر داریم که دچار افسردگی شده‌اند و اگر چاره‌ای اندیشیده نشود وضعیت بدتر می‌شود که بحمدالله برنامه ریزی مناسبی برای جذب جوانان بومی صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: از حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای حضور در بخش‌ های مختلف سرمایه‌گذاری استقبال می‌کنیم و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید زمینه را برای حضور بیشتر صاحبان سرمایه برای اجرای طرح‌های تولیدی و اشتغال زا در استان بوشهر فراهم کنند.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false