×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
کشف کالا قاچاق در استان بوشهر ۱۴۲ درصد افزایش یافت

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیم سردار حیدر سوسنی گفت‌، با اشاره به تشدید مقابله با قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر در استان اظهار داشت: در ۴ ماه نخست امسال ۱۷۱ هزار و ۲۰۶ لیتر سوخت غیرمجاز در استان بوشهر کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از انهدام باند کالا قاچاق در ۴ ماه ‌امسال خبر داد و بیان کرد: در این مدت ۳۱۰ میلیارد تومان کالا قاچاق در محورهای مواصلاتی استان توسط نیروی انتظامی کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۴۲ درصدی دارد.

رئیس پلیس استان بوشهر برخورد قاطع با خودروهای شوتی را مورد اشاره قرار داد و افزود: در ۴ ماه امسال ۳ هزار و ۷۵۰ خودرو شوتی حامل کالا قاچاق در محورهای مواصلاتی توقیف شده است.

وی با اشاره به اینکه طبق قانون مبارزه با قاچاق کالا هر خودرو که کالا فاقد مدارک مثبت گمرکی حمل کند قاچاق محسوب می‌شود گفت: پلیس به‌عنوان مجری قانون در برخورد با کالا قاچاق از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کند.

سوسنی از انهدام با باند مواد مخدر در استان خبر داد و بیان کرد: در ۴ ماه امسال ۲ تن و ۶۷۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان بوشهر توسط نیروی انتظامی کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از انهدام ۱۳ باند سرقت سیم و کابل و دستگیری ۹۷ سارق در این زمینه خبر داد و افزود: در ۴ ماه نخست امسال ۵۰ دستگاه خودرو و ۲۴۶ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در استان بوشهر کشف شده است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false