×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
استاندار بوشهر:یاوه گویی های دشمن مانع برپایی خیمه های حسینی نشد


به گزارش چغادک نیوز به نقل از ایرنا، احمد محمدی زاده روز جمعه در گفت وگو با خبرنگاران افزود:  مردمِ دینداریِ که عشق و علاقه به خاندان اهل بیت به خصوص حضرت سیدالشهدا و قمر منیر بنی هاشم (ع) با پوست و خون و استخوان آنها عجین شده است به یاوه گویی های دشمنان بیگانه و عناصر داخلی آنها توجهی نداشته و از آغاز شب همراه با نماز مغرب و عشا تا پاسی از شب در خیمه های حسینی  برای عزاداری شرکت می‌کردند.

وی اظهارداشت: دشمنان از دینداری و گسترش دینداری در بین آحاد ملت به خصوص نوجوانان و جوانان با توجه به به اینکه بیشتر دست اندرکاران هیات‌های مذهبی و مجالس عزاداری نیز این قشر هستند به شدت عصبانی هستند.

محمدی زاده گفت: با توجه به تعطیلی ۲ ساله مجالس عزاداری به خاطر فراگیری ویروس منحوس کرونا با وجود افزایش  هزینه های جانبی اما خیمه های حسینی در سطح کشور به طور چشمگیری افزایش یافت و از روح حماسه و شور و هیجان و شعور خاصی برخوردار بود

وی ادامه داد: با همت مردم خیمه های حسینی از کوچکترین و کم جمعیت ترین روستاها تا کلانشهرها به صورت گسترده و مجالس متعدد برگزار شد .

استاندار بوشهر بیان کرد: همچنین  درکلان‌شهرهای بزرگ تجمع های بسیار سنگین و در فاصله بسیار کم در محله ها و مجالس متعدد با بهترین نظم برگزار شد.

محمدی زاده گفت:  در بیشتر مجالس و تجمعات حسینی با مشارکت خود مردم پذیرایی (چای، شربت،اطعام) صورت گرفت.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false