×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
گرمای ۵۰ درجه در انتظار بوشهری‌ها/ کارمندان روز شنبه ۴ ساعت سر کار می‌روند

به گزارش چغادک نیوز به نقل تسنیم، این روزها در نیمه‌های فصل تابستان شدت گرما به اوج خود رسیده و در این راستا هشدار هواشناسی سطح نارنجی در افزایش دمای هوا تا آستانه ۵۰ درجه سانتیگراد بالای صفر صادر شده است.

به گفته مدیرکل هواشناسی استان بوشهر دمای هوا در ۲ روز آینده جمعه و شنبه در سطح استان افزایش می‌یابد و پیش بینی می‌شود دما در برخی نقاط از شهرستان‌های دشتستان، دشتی، تنگستان، دیلم و مناطق غیر ساحلی گناوه به آستانه ۵۰ درجه سانتیگراد بالا صفر افزایش یابد.

دما هوا در روزهای جمعه و شنبه تا ۵۰ درجه سانتیگراد بالای صفر

فرج‌‌الله شکوهی‌پور افزایش دما هوا در روزهای ۲۱ و ۲۲ مرداد ماه تا ۵۰ درجه سانتیگراد بالای صفر را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: برای جلوگیری از گرمازدگی اقدامات لازم انجام شود.

وی اجتناب از ترددهای غیرضروری در حوالی ظهر تا اوایل غروب برای جلوگیری از گرمازدگی را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: امروز طی ساعاتی با افزایش سرعت باد بر روی خلیج فارس، دریا در فراساحل تا حدودی متلاطم است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر ارتفاع موج خلیج فارس را ۳۰ ۱۲۰ سانتیمتر و در فراساحل و مناطق جنوبی استان بوشهر ۶۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر دانست و افزود: به سبب افزایش ارتفاع موج دریا و متلاطم شدن آن تردد با شناور سبک به ویژه قایق در خلیج‌فارس خطرناک است.

تغییر ساعت کار اداری به سبب شدت گرما

در همین حال معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر از تغییر ساعت کار اداری به سبب شدت گرما خبر داد و گفت: ساعت کاری ادارات استان بوشهر در روز شنبه ۲۲ مرداد ماه به درخواست شرکت توزیع برق، در راستای مصرف بهینه و جلوگیری از بروز خاموشی از ساعت ۷ تا ۱۱:۳۰ دقیقه تعیین می‌شود.

اصغر جعفری باتأکید بر مدیریت مصرف آب و برق برای جلوگیری از مشکلات تصریح کرد: با توجه به افزایش دما هوا شنبه ۲۲ مرداد ماه ساعت کار تمام دستگاه‌های اجرایی به جز مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، خدماتی تا ۱۱:۳۰ دقیقه اعلام شده است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false