امام جمعه بوشهر: تقویت خط مقاومت رسانه ای در برابر استکبار ضروری است | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
امام جمعه بوشهر: تقویت خط مقاومت رسانه ای در برابر استکبار ضروری است

به گزارش چغادک نیوز به نقل ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز چهارشنبه در نشست نخبگان و مدیران رسانه استان بوشهر افزود: خط مقاومت رسانه ای یک جهاد حرفه ای برای اصحاب رسانه به شمار می رود و این اصحاب رسانه هستند که باید با جهاد حرفه‌ای و تخصصی خبرنگاران در برابر  تهاجم رسانه‌ای جهان استکبار قرار گیرند.

وی بیان کرد: در تهاجم رسانه ای جامعه شناسی و روان شناسی دانش رسانه و فوق روز بودن بسیار مهم و اساسی است.

امام جمعه بوشهر گفت: امروز در عرصه  نظام مدیریت جهان تهاجم ادراکی و رسانه ای وجود دارد به همین دلیل باید در حوزه جهاد و مقابله با تهاجم رسانه جهاد تبیین صورت گیرد به این معنی که خوبی ها بیان و توطئه های دشمن افشا شود.

وی اظهار کرد: جهان رسانه و جهاد رسانه نقش مهمی در عرصه مدیریت نظم جوامع دارد و دشمن با تهاجم رسانه ای به دنبال مدیریت افکار عمومی است.

امام جمعه بوشهر گفت: حفظ هویت دینی و ملی و افشای توطئه دشمن نمونه‌ای از جهاد حرفه‌ای خبرنگاران است.

صفایی بوشهری یادآورشد: باتوجه به تهاجم اقتصادی جهان استکبار ایجاد خط مقاومت اقتصادی یک ضرورت است و خبرنگاران در این عرصه نقش مهمی دارند.

به گفته صفایی بوشهری تحریم و آپارتاید علمی نمونه ای از تهاجم اقتصادی دشمن برعلیه ملت ایران است و می طلبد با ایجاد خط مقاومت اقتصادی و جهاد تبین در این راستا در مقابل دشمن ایستادگی کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از وظایف مهم رسانه ها آزاد سازی رسانه از اسارت دشمن با افشارگری است گفت: در شرایط کنونی رسانه‌ها نقش مهم در عرصه مدیریت و معماری اندیشه و افکار دارند.

امام جمعه بوشهر بزرگترین  تهاجم رسانه‌ای در شرایط کنونی را توسط جهان استکبار به جهان بشریت دانست و تصریح کرد: جهان استکبار با تمامی ابزار پیشرفته و امکانات تهاجمی با حجم بالا اعتبارات مالی جهان بشریت در مورد حمله و نشانه تهاجم رسانه ای خود قرار داده است.

وی هدف جهان استکبار در تهاجم رسانه‌ای و فرهنگی را چپاول ثروت و تسلط بر منابع قدرت کشورها دانست و بیان کرد: مهندسی افکار انسان‌ها و تسلیم کردن آنها در برابر اهداف مورد نظر از دیگر اهداف جهان استکبار در تهاجم رسانه‌ای است.

امام جمعه بوشهر درخصوص مشکلات رسانه ها گفت: برای حل مشکلات و حمایت از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان بوشهر  ایجاد  صندوق تعاون ضروری است.

وی همچنین برضرورت تشکیل تعاونی مسکن ویژه خبرنگاران تاکید کرد و گفت: ایجاد تعاونی مسکن ویژه خبرنگاران از ملزومات این قشر تاثیرگذار است.

صفایی بوشهری تشکیل اتاق اقتصادی در رسانه برای تولید ثروت در حمایت از اصحاب رسانه را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: مجتمع جامع آموزشی، فرهنگی، تفریحی، رفاهی مجهز به امکانات لازم ویژه خبرنگاران استان بوشهر ایجاد و راه‌اندازی شود.

امام جمعه استان بوشهر اضافه کرد: با توجه به نقش خبرنگاران در دوره های مختلف تاریخی ، تاریخ رسانه این استان  در قالب کتاب مستند  تدوین و چاپ شود



 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false