×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
اقتصاد رسانه های استان بوشهر ضعیف است

به گزارش چغادک نیوز به نقل ایرنا، عبدالله نجفی روز چهارشنبه در نشست نخبگان و مدیران رسانه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: مشکلات اقتصادی  باعث شده  از کیفیت محتوا در حوزه رسانه کاسته شود و در واقع اهالی رسانه بیشتر به سمت حفظ حیات و زنده نگه داشتن رسانه خود رفته اند.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در حوزه تبلیغات و توانمندی تبلیغاتی و رسانه ای انقلاب اسلامی و حمایت دولت از توان تبلیغاتی رسانه ها اظهار کرد: نباید در استانی مانند بوشهر که برخوردار  از صنعت و اقتصاد قوی است رسانه های آن در این شرایط قرار بگیرند.

نجفی اظهار کرد: دولت باید در راستای تقویت اقتصاد رسانه ها گام‌های عملیاتی بردارد.

وی گفت: امنیت شغلی فعالان عرصه رسانه، نبود شفافیت در توزیع آگهی ها، نبود تشکل صنفی جامع و فراگیر از جمله مشکلات رسانه ها در استان بوشهر به شمار می‌رود.

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر گفت: یکی از نکات جالب این است که  صحبت از نقد پذیری  و تقویت مطالبه گری است ولی  عمل در این زمینه وجود ندارد و به محض اینکه یک جریانی نقد می کند به رسانه هجمه وارد می‌شود و  همین امر باعث شده که رسانه امروز به سمت انفعال بروند و این نگران کننده است.

نجفی اظهار کرد: رسانه باید خدمات ارزشمند مسئولان را بگوید  ولی اگر یک روزی نقد کرد باید مسئولان ظرفیت پذیرش نقد را داشته باشند.

وی یادآورشد: امروز شرایط به گونه ای شده که حمایت از یک رسانه، آگهی دادن به آن و یا تقویت آن به انتقاد نکردن گره خورده است و این امر نه تنها از طرف دولتیها بلکه حتی از طرف صنایع نیز دیده می شود.

نجفی اظهار کرد: هنوز یک سری دستورالعمل‌هایی وجود دارد که به رسانه خاصی باید آگهی داده شود و بسیاری از دوستان ارزشی این انتقاد را دارند که با وجود گذشت یک سال از عمر دولت اما  هنوز مسیر عوض شده است.

وی بازنگری در صندوق هنر و سوق دادن خدمات و بخشی از مسئولیتهای اجتماعی صنایع به سمت فرهنگ، هنر و رسانه را ضروری ذکر کرد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false