×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
غرق شدن ۵ نوجوان در استخر آب کشاورزی خوشاب

 

به گزارش از چغادک نیوز به نقل از ایسنا، غلام عباس کافی در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: طی اعلام گزارشی مبنی بر غرق‌شدگی به مرکز اورژانس سبزوار در روستای عبدل‌آباد از توابع شهرستان خوشاب، بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس اورژانس و همچنین بالگرد اورژانس هوایی به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: هنگام رسیدن بر بالین مصدومان هیچکدام علائم حیاتی نداشتند ولی طبق پروتکل بالینی تعریف شده اقدامات پیشرفته هوایی برقرار و همراه عملیات احیا در مسیر انجام و حادثه‌دیدگان به مرکز درمانی واقع در خوشاب و بیمارستان واسعی سبزوار منتقل شدند.

کافی بیان کرد: یکی از مصدومان بعد از برقراری راه هوایی پیشرفته توسط کارکنان ناوگان عملیاتی تحویل بالگرد اورژانس هوایی شده که به بیمارستان واسعی منتقل شد.

وی گفت: طبق آخرین گزارش دریافتی چهار مصدوم پس از اقدامات درمانی و عملیات احیای قلبی و ریوی در مسیر و بیمارستان برگشتی نداشتند.

رییس سازمان اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار افزود: عملیات احیای قلبی ریوی یکی از مصدومان توسط کادر درمان موثر واقع شده و فعلا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false