استاندار بوشهر: راهپیمایی اربعین متعلق به همه بشریت است | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
استاندار بوشهر: راهپیمایی اربعین متعلق به همه بشریت است

به گزارش چغادک نیوز به نقل ازتسنیم،   احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در نشست با خانواده‌های ایثارگران و رزمندگان با بیان اینکه جبهه حق و جبهه باطل همیشه بوده و مربوط به امروز نیست اظهار داشت: همیشه تاریخ این دو جبهه با همدیگر تقابل داشته‌اند و کربلا و عاشورا بزرگترین نمونه تقابل جبهه حق و جبهه باطل است.

وی افزود: در این‌ تقابل، یزید و شمر و عمر سعد جبهه باطل هستند و جبهه حق نیز امام حسین (ع) و یارانش است و ناگفته هویدا است که جبهه حق از قداست برخوردار است.

استاندار بوشهر با اشاره به تاریخچه داعش خاطرنشان کرد: بخشی از بنیانگذاران داعش، از سردمداران حزب بعث عراق بودند و برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ورود کردند و این گروه، شیعه را دشمن اصلی معرفی کرده بودند.

محمدی‌زاده یادآور شد: اسامی گردان‌های داعشیان، حرمله و شمر و عمر سعد و دیگر موارد بود تا به ما بگویند که این جنگ همان جنگ کربلا و عاشورا است.

وی با تأکید بر اینکه خداوند وعده داده که حق بر باطل پیروز است گفت: امام حسین(ع) که حق بود تا همیشه زنده است و یزید و معاویه تا همیشه مورد لعن قرار گرفتند و این یعنی حق بر باطل پیروز است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه راهپیمایی اربعین متعلق به همه بشریت است اضافه کرد: با وجودی که رسانه در دست دشمنان است، ولی می‌بینیم که راهپیمایی میلیونی اربعین برگزار می‌شود و ابعاد جهانی پیدا می‌کند.

وی خطاب به فرزندان جاوید‌الاثر استان بوشهر گفت: خیلی از رزمندگان آرزو می‌کردند که همانند حضرت فاطمه زهرا (س)، جاوید‌الاثر باشند و جنازه آنان نیاید.

محمدی‌زاده اضافه کرد: شهدای جاوید‌الاثر در وصیت‌نامه خود می‌نوشتند که دوست داریم همانند حضرت فاطمه زهرا (س)، قبر نداشته باشیم و به آرزوی خود رسیدند.

وی در ادامه با گرامیداشت روز خبرنگار ابراز کرد: خبرنگاران در نظام اسلامی پیام رسانان کربلای ایران هستند.

استاندار بوشهر اضافه کرد: همان‌گونه که حضرت زینب (س) به درستی پیام عاشورا را منتقل کرد، خبرنگاران نیز وقایع را به خوبی منتقل می‌کنند تا گره‌ای از مشکلات مردم باز شود.

در این نشست، خانواده‌های ایثارگران و شهدا نیز به بیان دغدغه‌های خود پرداختند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false