×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
فراخوان سوگواره منطقه‌ای عکس “نگاه عاشوراییان جنوب” استان بوشهر منتشر شد

به گزارش چغادک نیوز به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر ؛ امید پارسایی فر رئیس حوزه هنری استان بوشهر با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان از فراخوان عکس خبر داد و اعلام کرد:با هدف گسترش فرهنگ و هنر عاشورایی در زیست بوم جنوب کشور و دست یابی به زوایای زیبا و آسمانی شیفتگان اهل بیت ( علیهم السلام) در این منطقه از میهن اسلامی و با ماموریت ثبت و مستند سازی هنرمندانه مراسم ، آئیین ها و عزاداری مردمی حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام در هیات ، مساجد ، حسینیه ها و روضه ها برگزار می کند .

امید پارسایی فر ضمن اشاره به این سوگواره عکس در ۲ بخش حرفه‌ای (با دوربین عکاسی) و مردمی (با تلفن همراه) برگزار می‌شود اضافه کرد: زنان و محرم، سیاه‌پوشی، سالمندان و محرم، فضاسازی، هیات‌ها، تعزیه، نماز ظهر عاشورا، تبلیغات و سیاه‌پوشی محیطی، کودک و محرم، تکیه‌ها، مساجد و تکایا، نذورات و محرم، پیاده‌روی اربعین، آخرین روز ماه صفر و آداب‌ورسوم عاشورایی جنوب کشور از محورها و موضوعات عکاسی در این رویداد است.

پارسایی گفت: آثار ارسال‌شده به سوگواره در بخش‌های حرفه‌ای و مردمی به‌طور جداگانه داوری می‌شود و در هر بخش ۳ نفر به‌عنوان برگزیده انتخاب می‌شوند.

وی ادامه داد: جایزه برگزیده نخست در بخش حرفه‌ای تندیس سوگواره، لوح تقدیر و ۳۰ میلیون ریال، نفر دوم لوح تقدیر و ۲۰ میلیون ریال و نفر سوم لوح تقدیر و ۱۰ میلیون ریال و تقدیر هیات داوران به مبلغ پنج میلیون ریال به هر سه نفر است.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر اعلام کرد: جایزه برگزیده نخست در بخش مردمی تندیس سوگواره، لوح تقدیر و ۱۵ میلیون ریال ، نفر دوم لوح تقدیر ۱۰ میلیون ریال و نفر سوم لوح تقدیر و پنج میلیون ریال است و جایزه تقدیر هیات داوران به مبلغ ۳ میلیون ریال به هر سه نفر تعلق می‌گیرد.

شایان ذکر است ؛ علاقه‌مندان به شرکت در سوگواره منطقه‌ای عکس «نگاه عاشوراییان جنوب» می بایست عکس‌های خود را به دبیرخانه این سوگواره

bushehrphoto.ir@gmail.com

ارسال نمایند.

گفتنی است ؛ آخرین‌مهلت ارسال به سوگواره منطقه‌ای عکس « نگاه عاشوراییان جنوب» آثار پنجم مهر است و شرکت‌کنندگان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۱۷۱۷۳۱۹۴۱ تماس بگیرند.

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false