×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
نخستین مجوز فروشگاهی محصولات صنایع دستی در استان بوشهر صادر شد

به گزارش چغادک  نیوز به نقل  ایرنا، روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر روز سه شنبه به نقل از لیلا رحیمی افزود: مجوز فروش محصولات صنایع دستی به طور کامل رایگان است و علاقه‌مندان به فعالیت در این زمینه می‌توانند با مراجعه به معاونت صنایع‌دستی استان نسبت به گرفتن مجوز اقدام کنند.

وی ادامه داد: در موضوع آموزش نیز با پایش انجام شده در تیرماه سال جاری بر اساس برنامه آموزشی با تامین اعتبار لازم، برای ۲۰۰ نفر دوره آموزشی با اولویت رشته های بومی برگزار شده است.

رحیمی گفت: هدف از برگزاری دوره‌های آموزشی در کنار موضوع مهم تولید محور بودن، کاربردی بودن محصولات است که این موضوع با جدیت دنبال می شود.

وی یادآورشد: در تیرماه سال جاری با مراجعه صنعتگران فعال در این حوزه، ۹ فقره پروانه تولید انفرادی و ۱۱ کارت شناسایی در استان صادر شده است.

false
true
false
true
  1. hamed

    با سلام ، الان برای یک فروشگاه اینترنتی مجوز دادید، خیلی احساس مسئولیت میکنید، در ضمن فروشگاه پارس صدف متعلق به آقای انصاری از ۸ سال پیش تا شش سال پیش فعال بود و مدیرکلی از آن اطلاع نداشت که بخواهد با آن گردش کار درست کند.
    به اطلاع همگان می رسد، مجوز صدور فروشگاه اینترنتی صرفا با تجارت الکترونیک صنعت معدن تجارت معروف نماد الکترونیک است، و نامه های اداری دیگر در پاسخ به آن اداره می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false