×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
محموله ۱.۷میلیارد تومانی قاچاق لوازم خانگی در استان بوشهر کشف شد

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیم سردار حیدر سوسنی  از برقراری امنیت پایدار در استان خبر داد و اظهار داشت: برخورد با تخلفات از جمله جرایم اقتصادی در اولویت قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به رصد و پایش شبانه‌روزی توسط مأموران انتظامی در همه نقاط و محورهای مواصلاتی استان بیان کرد: با مشارکت و همراهی مردم استان بوشهر جرایم در بخش‌های مختلف کاهش یافته است.

رئیس پلیس استان بوشهر از شناسایی محموله‌های قاچاق کالا در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و بیان کرد: با هماهنگی انجام‌شده در فرماندهی انتظامی شهرستان دیلم، طرح مبارزه با قاچاق کالا، در سطح این شهرستان اجرا و در مدت ۲۴ ساعت گذشته در یک عملیات همزمان ۹ دستگاه خودروی شوتی حامل کالای قاچاق توقیف شد و در این رابطه ۹ متهم دستگیر شدند.

وی از کشف انواع لوازم برقی خانگی، آشپزخانه، آرایشی و پوشاک و دیگر تجهیزات گفت و اضافه کرد: در این خصوص پرونده تشکیل شد و متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سوسنی ارزش کالاهای کشف‌شده قاچاق را ۱٫۷ میلیارد تومان دانست و افزود: مبارزه با قاچاق کالا به‌عنوان یکی از سرفصل‌های مهم مأموریتی در برنامه‌ریزی عملیاتی پلیس قرار دارد.

انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false