وعده استاندار به بخش خصوصی؛ بعد از دهه ها سرمایه گریزی و سرمایه ستیزی، بزودی بوشهر بهشت سرمایه گذاران می شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
وعده استاندار به بخش خصوصی؛ بعد از دهه ها سرمایه گریزی و سرمایه ستیزی، بزودی بوشهر بهشت سرمایه گذاران می شود

به گزارش چغادک نیوز: روابط عمومی استانداری بوشهر خبر داد: احمد محمدی زاده در نشست مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر ظرفیت بالایی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی دارد و با تسهیل شرایط جذب سرمایه‌گذاران، شاهد تبدبل بوشهر به بهشت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی خواهیم بود.

وی با اشاره به تشکیل شورای سرمایه گذاری و اشتغال با هدف روان سازی این مسیر در استان بوشهر گفت: هرچند در گذشته به عنوان  سرمایه ستیز و سرمایه گریز مشهور بودیم اما باید بدانیم برای عمران، آبادی، توسعه و اشتغال هیچ راهی جز حضور سرمایه‌های مردم در میدان نداریم.

استاندار بوشهر ادامه داد: کل منابع عمرانی استان بوشهر تنها یکهزار میلیارد تومان است این در حالی است که تنها یک پروژه اقتصادی به تنهایی با یکهزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در این استان اجرا می‌شود و اگر بتوانیم سرمایه‌گذاران را جذب کنیم در بحث اشتغال نیز به توفیقات زیادی می‌رسیم.

محمدی‌زاده یادآور شد: باید بخش خصوصی را با روان سازی و سرعت بخشی در فرایند سرمایه گذاری کمک کرد و بوشهر در این زمینه به استان نمونه کشور تبدیل شود.

وی تاکید کرد: در دهه‌های اخیر برخورد مناسبی با سرمایه‌گذاران نشده و به جای جذب سرمایه‌گذاران، با کاغذ بازی و بوروکراسی اداری و مانع‌تراشی موجبات سرمایه‌گریزی و سرمایه‌ستیزی فراهم شد.

محمدی‌زاده گفت:با فراهم شدن زیرساخت‌ها و با تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری، بوشهر بزودی بهشت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌شود و انتظار داریم سرمایه‌گذاران از سراسر کشور به بوشهر بیایند و در توسعه و پیشرفت استان سهیم شوند./انتهای پیام

false
true
false
true
  1. جوان مهر

    آیا واقعا راست می گویند؟؟الان در حدود دو ماه است که مشاور اقتصادی استاندار بوشهر، از برگزاری همایش توسعه همکاری های اقتصادی و فرهنگی ایران و قطر را گرفته اند ، برنامه توسعه همکاری ایران و قطر قریب به سه ماهست که معرفی شده در جلسه رسمی شورای اقتصادی .این همایش نقطه عطف جذب سرمایه گذاری در استان بوشهر قلمداد می شود ..و تاکنون بیش از ده هزار نفر از سرتاسرکشور به آن پیوسته اند،و سرمایه گذاران گوناگونی برای همکاری اعلام آمادگی کردند ولی دولتیها بدنبال رانت و تبلیغات سیاسی خود هستند، آنها بر خلاف اصل ۴۴ قانون اساسی بدنبال خصوصی سازی هستند نه مردمی سازی اقتصاد استان بوشهر. جوان مهر . طراح پروژه های پیشران ملی.همایش توسعه همکاری های ایران و قطر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false