نیروهای مسلح ایران در همه عرصه‌ها به درجه اقتدار رسیده‌اند | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
نیروهای مسلح ایران در همه عرصه‌ها به درجه اقتدار رسیده‌اند

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیم،  آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در همایش ملی تبیین اندیشه‌های دفاعی مقام معظم رهبری، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را مایه اقتدار و افتخار دانست و اظهار داشت: نیروهای نظامی در عرصه ارتش، سپاه، بسیج، انتظامی در حوزه دفاع و جهاد میدانی امتحان خود را پس داده‌اند و در ۸ سال دفاع مقدس نقش تعیین‌کننده‌ای ایفا کردند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اقتدار همه جانبه نیروهای مسلح در صف و ستاد را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در نیروهای مسلح تحولی عظیم و شگرف ایجاد شده و اکنون نیروهای نظامی، ارتشی، سپاه پاسداران، انتظامی در همه بخش‌های دریایی، زمینی، هوایی در اوج اقتدار قرار دارند.

امام جمعه بوشهر از پیشرفت و موفقیت نیروهای مسلح در عرصه دانش‌بنیان، ستادی، نرم‌افزار مدیریت، اقتدار عملیاتی، میدانی، لجستیک و پشتیبانی خبر داد و بیان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حوزه الکترونیک و جنگ افزار در حوزه سطحی و زیر سطحی از توانمند بالایی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه نیروی هوایی به خودکفایی در اقتدار هوایی دست یافته است تصریح کرد: نیروهای دریایی و زمینی ارتش و سپاه و بسیج دارای اقتدار نظامی و دفاعی و مایه افتخار هستند.

صفایی بوشهری اضافه کرد: اقتدار نیروهای مسلح را مرهون فرماندهی مقام معظم رهبری و هدایت‌ها، حمایت‌ها و نظارت‌های معظم‌له است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اندیشه‌های دفاعی دفاعی مقام معظم رهبری را ضامن امنیت و اقتدار نیروهای مسلح دانست و خاطر نشان کرد: امروز در عرصه امنیت داخلی، اقتدار نیروی انتظامی مایه افتخار است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه نیروهای مسلح در همه عرصه‌ها به درجه اقتدار رسیده‌اند تصریح کرد: پیوند نیروهای مسلح با دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی نقطه مثبت حرکت رو به جلو برای پیشرفت دانش‌بنیان این نیروها محسوب می‌شود.

این نشست که با حضور فرماندهان نظامی، انتظامی، ارتش ، سپاه پاسداران، بسیج مسئولان دانشگاه‌ها، عقیدتی سیاسی یگان‌های نظامی مستقر در استان، کانون‌های بازنشستگی نیروهای مسلح و برخی از مسئولین استان برگزار شد احکام دست‌اندرکاران همایش تبیین اندیشه‌های دفاعی مقام معظم رهبری از سوی امام جمعه بوشهر به آنان واگذار شد.

انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false