نمایشگاه تولیدکنندگان در عرصه عفاف و‌ حجاب در بوشهر افتتاح شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
true
نمایشگاه تولیدکنندگان در عرصه عفاف و‌ حجاب در بوشهر افتتاح شد

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیم، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر صبح امروز در آیین افتتاح نمایشگاه تولیدکنندگان پوشاک در حوزه عفاف و حجاب با بیان اینکه “دشمن امروزی به‌روی ۲ موضوع اقتصادی و فرهنگی وارد عرصه شده است” اظهار داشت: دشمن جنگ همه‌جانبه علیه انقلاب و مردم ایران برنامه‌ریزی کرده زیرا متوجه شده است که چنین اقداماتی روی زندگی مردم تأثیرگذار است و می‌خواهد به مردم تفهیم کند که “نظام روی حل مسائل شما مشکل دارد و نمی‌تواند تأمین‌کننده مطالبات شما باشد.”

وی ادامه داد: برای همین نمی‌گذارند نفت صادر شود و روی ارز تأثیر می‌گذارند و می‌خواهند دست مسئولان را در ارائه خدمات به‌روی مردم ببندند.

محمدی‌زاده تأکید کرد: حوزه جنگ فرهنگی نیز به‌موازات همین برنامه‌ریزی دشمنان انقلاب پیش می‌روند زیرا دشمنان، اسلام و انقلاب در حوزه فرهنگ و اقتصاد رصد می‌کنند.

استاندار بوشهر عنوان کرد: دشمن در داخل کشور قرارگاه‌های مختلفی همانند سلطنت‌طلب‌ها، خائنین به نظام و دیگر دشمنان دارند که برنامه‌ریزی و مطالعه می‌کنند که جامعه اسلامی کجا مشکل دارد و در همان جای مشخص و شناسایی‌شده برنامه‌ریزی می‌شود.

وی با تأکید به این موضوع که دشمنان اسلام و انقلاب جمهوری اسلامی با شناسایی نقاط قوت و ضعف قصد آسیب رساندن به جامعه را دارند خاطرنشان کرد: عفاف و حجاب و پوشش، نماد واقعی جمهوری و انقلاب اسلامی است.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: دشمنان خارجی، دستگاه‌های مختلفی را فعال و یک عده از افراد را داخل کشور اجیر می‌کنند که بدحجابی را ترویج کنند و برای تقویت این فرهنگ، هنجارشکنی را در عرصه عفاف و حجاب رواج می‌دهند.

محمدی‌زاده تأکید کرد: امروز کار شما صنعتگران و تولیدکنندگان به‌مثابه جهاد رزمندگان در عرصه جنگ است و همان‌گونه که رزمندگان و جهادگران در میادین جنگ از آب و خاک و ناموس کشور صیانت کردند شما هم همین وظیفه را دارید.

وی اضافه کرد: تولیدکنندگان عرصه پوشاک و لباس ایرانی، برای پاسداشت خون شهدا و صیانت از این حریم و ناموس زنان و مردان جامعه اسلامی قدر فرصت پیش‌آمده را بدانید و مطمئن باشید در این مسیر خداوند متعال پشتیبان شماست و شاید امروز تعداد شما کم باشد ولی خداوند مشکلات مجاهدان راه خدا را حل می‌کند و ما هم به‌قدر بضاعت حمایت و پشتیبانی می‌کنیم.

قرارگاه عملیاتی عفاف و حجاب در استان تشکیل می‌شود

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر هم گفت: پیرو دستور وزیر کشور قرارگاه عملیاتی عفاف و حجاب در استان با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان و استاندار محترم تشکیل می‌شود.

سید عباس موسوی‌نژاد عنوان کرد: از هفته آینده دستگاه‌های متولی امر برای بررسی و ارزیابی وضعیت عملکردشان فراخوانده می‌شوند و گزارشات آنان به‌صورت نامحسوس مورد رصد قرار خواهد گرفت.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در تیرماه پیش‌بینی شده است که وظایف همه دستگاه‌ها در اجرای این برنامه به‌زودی ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false