×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
قشون کشی مانده های اصلاحات علیه مدیران انقلابی پتروشیمی جم

به گزارش چغادک نیوز: چند روزی است طی مطالبی سریالی در رسانه های اصلاح طلب، مدیران جدید پتروشیمی جم را می کوبند، خبرهایی که نیمه پر لیوان تخصص، تجربه وتعهد مدیران جدید را نادیده گرفته و سعی در ناامیدی و به انحراف کشاندن خدمتگزاران ارزشی، انقلابی و ولایی دارند.

چغادک نیوز با بررسی های انجام داده به نتایجی رسیده که پشت پرده آن به مانده های دولت اصلاحات در پتروشیمی جم بر می گردد.

شنیده می شود، اتاق فکری از مریدان مدیرعامل پیشین این ابرپتروشیمی شکل گرفته و در این بین نقش اساسی را مدیران مالی، امور پیمان ها و حسابرسی بازی می کنند و با راهبری روابط عمومی سعی در مسموم کردن افکار عمومی و هدایت جامعه به سمت مخالفت با مدیری انقلابی و طرفدار ولایت دارند.

این افراد بدنبال آن می باشند که عبدالرحیم قنبریان مدیرعامل جدید پتروشیمی جم که همسو با دولت و نظام در حال طی طریق برای پیشبرد اهداف عالی نظام است را با انتشار مطالبی بی پایه و اساس در رسانه های اصلاح طلب از گردونه رقابت حذف کنند تا فضا را برای عرض اندام و تامین منابع شخصی خود فراهم سازند.

گفته شده است، آنها مدیران کنونی را غیر بومی می خوانند، در حالی که این دایه های مهربانتر از مادر به دلیل نامعلوم و آنچه به نظر می رسد که تامین منافع شخصی است، در دوران خود به قلع وقمع بومی ها پرداخته اند.
افرادی که خود را حامی سرمایه های بومی می دانند و زمزمه های زیادی از بازداشت آنها در زندان اوین نیز شنیده می شود، موقعی که مدیر جوان و بومی شرکت پلی پروپیلن جم( زیر مجموعه پتروشیمی جم) را عزل کردند، سکوت اختیار کرده، ولی برای مدیر اخراجی همسو با تیمشان، یک روز بعد حکم مدیرعاملی یکی از شرکت های زیردستی خود را تقدیمش کردند.

لازم و ضروری است؛ دستگاه های نظارتی با کاووشی در این پتروشیمی، دست های ناپاک و آلوده ای که در دولت بی تدبیر و بی رمق، که در تاراژ سرمایه های کشور نقش داشته و مجددا با ظهور چهره های پاک دست و انقلابی، در حال دست درازی به این جایگاه می باشند و در دولت انقلابی با بی تقوایی در حال تخریب چهره انقلابی مدیر این مجموعه هستند تا منافع شخصی خود را تامین کنند، شناسایی و برخورد لازم را انجام دهند.

گفته و شنیده می شود، در پی اقدامات تخریبی از سوی اصلاح طلبان علیه یک چهره انقلابی که مدیریت پتروشیمی جم را عهده دار است، احساسات انقلابیون استان را جریحه دار نموده که بزودی شاهد حمایت از این چهره انقلابی خواهیم بود./انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false