اقدام به موقع و موثر پلیس، مانع از خودکشی شهروند دشتستانی شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
true
اقدام به موقع و موثر پلیس، مانع از خودکشی شهروند دشتستانی شد

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیم، سرهنگ فرهاد آراوند در جمع خبرنگاران در برازجان با اشاره به اینکه پلیس در همه محافل و برنامه‌ها حضور فعال دارد اظهار داشت: خدمات نیروی انتظامی در راستای مطالبات مردم است و از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

رئیس پلیس دشتستان از جلوگیری از خودکشی شهروندی در روستای تنگ‌ارم دشتستان خبر داد و بیان کرد: مأموران گشت انتظامی دشتستان حین انجام مأموریت در محور تنگ‌ارم متوجه شدند، شخصی روی دکل برق با طناب دور گردن، قصد حلق آویز کردن خود را دارد، در همین راستا به منظور نجات جان این فرد  اقدام لازم انجام شد.

وی افزود: این جوان ۳۰ ساله به سبب مشکلات شخصی و روانی قصد خودکشی داشت و هنگامی مأموران برای ایجاد آرامش و پایین آوردن وی اقدام کردند خود را از دکل برق حلق آویز کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: سریعاً مأموران انتظامی با رفتن به بالای دکل برق و بریدن طناب، وی را به پایین منتقل کردند و پس از اقدامات اولیه پزشکی، مصدوم توسط اورژانس جاده‌ای به بیمارستان گنجی برازجان منتقل شد.

سرهنگ آراوند در پایان با قدردانی از اقدام به موقع و سریع مأموران پلیس در نجات جان این شهروند تأکید کرد: پلیس در همه حال و با تمام امکانات آماده ارائه خدمات به مردم است.

انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false