×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
به دستور استاندار؛ تعداد روزهای بازار هفتگی بوشهر با هدف کاهش قیمت ها به سه روز افزایش یافت

به گزارش چغادک نیوز: احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در راستای تعادل‌بخشی به قیمت میوه و تره بار در بازار مرکز استان از شهردار بوشهر خواست جمعه بازار این شهر حداقل سه روز در هفته به مردم خدمات رسانی کند.

 

حسین حیدری شهردار بوشهر نیز با استقبال از این طرح برای اجرایی شدن این دستور استاندار بوشهر، با فعالیت سه روزه بازار هفتگی بوشهر واقع در ورودی شهر بوشهر و مجاور ترمینال اتوبوسرانی در روزهای دوشنبه، پنج شنبه و جمعه موافقت کرد که از دوم تیرماه اجرا خواهد شد.

لازم به ذکر است: پیش تر بازار هفتگی میوه و تره بار و مایحتاج مردم با عنوان جمعه بازار در روزهای جمعه به صورت هفتگی عرضه می شده است که هم اکنون تعداد روزهای آن به سه روز افزایش خواهد یافت.

این اقدام شاید در نگاه اول بسیار ساده به نظر رسد اما با قدری تأمل مبنی بر اینکه فعالین صنفی این بازار عموما دست واسطه ها را از چرخه تولید تا مصرف میوه و تره بار کوتاه خواهد کرد و با خرید مستقیم یا اجاره کردن باغات و زمین های زراعی اقدام به تامین مستقیم میوه و تره بار بازار بوشهر می کنند متوجه می شویم که این دستور می تواند در طی یکی دو ماه آینده تاثیر بسیار مثبتی در قیمت‌گذاری، توزیع و تعادل بخشی نرخ ها در مرکز استان داشته باشد.

با فعال شدن بازار هفتگی شهرداری بوشهر طی سه روز در هفته، این بازار خود به خود به بارانداز میوه شهرهای جنوبی استان تبدیل خواهد شد و با افزایش توزیع نیز امید می رود از یک سو شاهد کاهش قیمت ها و از سوی دیگر افزایش کیفیت و تازگی میوه و تره بار در بازار بوشهر باشیم./انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false