جوان چغادکی چند قدمی تیم ملی فوتبال | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
جوان چغادکی چند قدمی تیم ملی فوتبال

به گزارش چغادک نیوز؛ عزیزه بوصید خلف پور : علی اکبر دوانی جوان ۱۹ساله چغادکی، در خانواده‌ای بی بضاعت بزرگ شد و از همان کودکی علاقه وافری به فوتبال داشت. وی با وجود تمام سختیها وناملایمات زندگی ، دست از تلاش برنداشت… فوتبال را از محله وکوچه های خاکی چغادک شروع کرد، روی پاهای کوچک و وزانوهای نحیفش از زمین خوردن ها هراسی نداشت، اما اینها در برابر عشق وعلاقه علی اکبر به فوتبال چیزی نبود؛ با وجود حرفهای ناامید کننده از طرف دوستانش، اما اراده این جوان چغادکی را جهت پیشرفت دوچندان نمود.

صحبت ها ی تخریب کننده و نبود امکانات ومحدودیتها مانع این نشد علی اکبر دست از هدفش بردارد و در این میان حضور مربی باوجدان ومصمم در کنار او باعث شد؛ این جوان چغادکی استعداد نهفته خود را شکوفا کند.

پای گوشه ای از صحبت های این جوانان پرتلاش چغادکی می نشینیم

فوتبال را از چه سنی و از کجا شروع کردید و اولین مربی دوران ورزشی شما چه کسی بود؟

از سال ۱۳۹۳در سن ۱۲سالگی وارد مدرسه فوتبال چغادک شدم، ۲سال به بازی فوتبال در آنجا ادامه دادم، سرمربی عزیزم آقای میثم خضری من را تشویق کرد در تیم ستارگان بوشهر تست بدهم ، با حمایت وراهنمایهای ایشان خداراشکر قبول شدم ودوسال در تیم ستارگان بوشهربازی کردم، آنجا هم سرمربی تیم، آقای میثم وفایی من را وارد تیم نونهالان شهرداری بوشهر کردند و درادامه برای اردوی تیم ملی معرفی شدم؛ بازیها اول در سطح استان بود، آنجا قبول شدم وبعد درسطح کشوری تو استان اهواز، از بین ۹۰۰بازیکن از سراسر کشور جزء۲۰۰ بازیکن برتر شدم…

بیست ششم خرداد ماه در تهران برای مرحله بعدی بین ۲۰۰ بازیکن تست دادم که از بین این افراد فقط ۵۰ نفر انتخاب می‌شوند، و امیدوارم که جز نفرات اصلی باشم و افتخار این را داشته باشم نماینده ی شایسته ای برای استان عزیزم بوشهر باشم در ایران، در حال حاضر نیز درلیگ برتر جوانان کشور در تیم ایمان سبز شیراز مشغول بازی هستم.

مشوق اصلی شما در این مسیر چه کسی بود؟؟

اولین کسی که مسیر را برای من هموار کرد آقای میثم خضری بودند که تو شرایط بسیار بد همیشه کنار من بود، زمانی که هزینه لباس تیم، کرایه راه، هزینه اردو نداشتم، او کسی بود که دستم را گرفت، برای من لباس خرید، هزینه اردو داد و تشویقم کرد تست بدهم تا به این مرحله برسم.

جا دارد اینجا از دیگر مربی ها آقای میثم وفایی، محمدباقر زنگنه، محسن بازدار بابت تمام زحمتهایی که تو این چند سال برای من کشیدند تشکر ویژه داشته باشم. از آقای رضا اوژن نیز بابت حمایت و تبریکش از من تشکر میکنم.

 

الگوی فوتبالیست شما چه کسی بود و طرفدار چه تیم اروپایی وایرانی هستید؟

الگوی فوتبالی من کوتینیو
اروپایی: لیورپول
ایرانی: استقلال

راز موفقیتت را در چه چیزی می‌بینید؟؟

خواست واراده خدا ، دعای پدر ومادرم، حمایت مربی های عزیزم
تلاش، تلاش، تلاش خودم و تمرینهای مداوم،

چه صحبتی با مسئولان شهر چغادک دارید؟

نوجوانان وجوانان با استعداد زیادی در شهر چغادک وجود دارد که دیده نمی‌شوند ، حمایت نمی‌شوند، بازیکنانی که استعداد آنها فقط در مدارس فوتبال چغادک محدود شده است، چغادک تیم نوجوان وجوانان ندارد که این بازیکنان آنجا محک بخورند وبتوانند مسیر وآینده خودشان رقم بزنند.

چرا چغادک تیم نوجوان وجوانان در لیگ ندارد؟

لطفا این فضا را برای بقیه فراهم کنید تا نوجوانان وجوانان شهر به سمت وسوی ورزش هدایت شوند.

صحبت پایانی 

تشکر از شما خانم خلف پور که باعث می شوید موفقیت جوانان این شهر دیده شود، از اینکه وقت گذاشتید وپای صحبت‌های من نشستید بسیار ممنونم.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false