آلودگی هوای ۵۰ درصد شهرهای استان بوشهر در وضعیت خطرناک قرار گرفت | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
true
آلودگی هوای ۵۰ درصد شهرهای استان بوشهر در وضعیت خطرناک قرار گرفت

به گزارش چغادک نیوز حسین یگانه در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه میزان آلودگی هوا در استان بوشهر افزایش یافته است اظهار داشت: غلظت ریزگردها و افزایش گرد و خاک، هوای استان بوشهر را در شرایط خطرناک قرار داده است.

وی وضعیت هوای استان بوشهر در بامداد امروز را بین ۲۳۰ تا ۴ هزار میکرو گرم بر مترمکعب دانست و بیان کرد: ساعت ۴ بامداد امروز وضعیت آلودگی هوا در دیلم ۲ هزار و ۴۰۰، گناوه ۴ هزار و ۶۰۰ و بوشهر ۳ هزار میکروگرم بر مترمکعب ثبت شده که بسیار ناسالم است.

رئیس اداره پایش و نظارت زیست محیطی حفاظت محیط زیست استان بوشهر به آخرین وضعیت آلایندگی استان پرداخت و خاطر نشان کرد: میزان آلایندگی در دیلم ۱۶۰۰ ، گناوه ۲۲۰۰ ، بوشهر ۱۲۰۰ و برازجان ۲۸۰۰ میکروگرم بر مترمکعب ثبت شده که خطرناک است.

یگانه میزان آلودگی در کنگان و عسلویه را به ترتیب ۴۶۱ و ۲۶۴ میکرو گرم بر مترمکعب دانست و گفت: این میزان نشان از ناسالم بودن هوای این دو شهر است.

وی با اشاره به پرهیز در رفت و آمد در این وضعیت هوایی تأکید کرد: با توجه به غلظت ریزگردها و افزایش گرد و خاک وضعیت هوا برای گروه‌های حساس به ویژه سالمندان، بیماران قلبی، تنفسی و کودکان بسیار خطرناک است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false