×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
اولتیماتوم استاندار بوشهر به مدیران کل جهت تسریع در انتصابات مدیران شهرستانی

به گزارش چغادک نیوز؛ احمدی محمدی زاده در نشست شورای اداری استان بوشهر پیرامون انتصابات مدیران شهرستانی اظهار کرد: همانگونه که قبلا هم گفته بودم باید اعلام دارم در انتصابات مدیران شهرستانی باید تسریع شود.

استاندار بوشهر افزود: دستگاه‌هایی که مدیران آن سه ماه پیش منصوب شده اند الان باید انتصابات مدیران جدید شهرستانی خود را به اتمام رسانیده باشند و آنهایی که حداقل دو ماه می باشد منصوب شده اند باید در این کار سرعت عمل بیشتری به خرج دهند.

محمدی زاده مصوب کرد: از روز انتصاب هر مدیر تا پایان انتصابات مدیران ستادی و شهرستانی و حداکثر از روز انتصاب مدیرکل تا پایان انتصاب مدیران شهرستانی بیشتر از ۳ ماه نباید طول بکشد.

وی با درخواست از مدیران جهت تسریع در امور و جدی گرفتن انتصابات، عنوان کرد: مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری را مامور کرده ام که این موضوع را پیگیری نمایند .

استاندار بوشهر با بیان اینکه در انتصابات باید از نیروهای های انقلابی، جوان، خوش نام و خوش فکر استفاده کرد، اظهار کرد: نقش خانم ها نباید فراموش شود و باید در انتصابات به آنها نیز مسئولیت داده شود و در این امر نیز تسریع صورت گیرد.

احمد محمدی زاده با اشاره به اینکه در شهرستان‌ها تنها منشاءی که باید با آنها هماهنگ شود فرمانداران می باشند، اعلام کرد: مدیران کل نباید با هیچ کس در انتصاب مدیران شهرستانی هماهنگی کرده و فقط باید با فرمانداران هماهنگی صورت گیرد./انتهای پیام

 

false
true
false
true
  1. محراب

    من نمی دانم چرا آقای استاندار خودشون اجازه دخالت تهرانی ها درانتصابات شرکت های گازی و پتروشیمی در عسلویه را می دهند ؟ چرا این همه بازنشسته و بدون تخصص در شرکت های عسلویه مدیرعامل و عضو هیات مدیره هستند ؟ چرا آقای استاندار همانند استاندار مازندار جلو زیاده خواهی نفتی ها سینه سپر نمی کنند ؟ کاش چغادک نیوز یک آمار می گرفت چرا مدیران غیربومی در عسلویه حاضر نیستند در ماهشهر مدیریت بکنند چون مردم و مسئولین آنجا اجازه نمی دهند آب خوش از گلوشون پایین برود … نباید اجازه زیاده خواهی داد بابدذغز مدیران توانمند بومی حمایت کرد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false