پرده برداری از تنش و درگیری فعالان فضای مجازی استان/ آیا پیگیری مدام فعالین اجتماعی از آزاد سازی سواحل در جهت سود و منفعت شخصی است؟ | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
پرده برداری از تنش و درگیری فعالان فضای مجازی استان/ آیا پیگیری مدام فعالین اجتماعی از آزاد سازی سواحل در جهت سود و منفعت شخصی است؟

به گزارش چغادک نیوز: در پی دستور رییس جمهور مبنی بر آزاد سازی سواحل، از سال گذشته تا کنون محمد اصلانی از فعالین اجتماعی بوشهر بهمراه خلیل مراد زاده از فعالین سیاسی اصلاح طلب در حال انتشار مطالبی پیرامون این موضوع می باشند که با واکنش های زیاد شهروندان مواجهه شده است.

پیگیری های زیاد اصلانی باعث شد تنش هایی بین وی و کاربران فضای مجازی و چهره‌ای مطرح در شبکه های اجتماعی بوجود آید، غلامرضا ابراهیمی از چهره های انقلابی و مداحان بنام و پرسنل اداره کل بازرسی استان بوشهر با انتشار متنی از سوء استفاده این فعال اجتماعی از اظهارت وی بر علیه نهادی خاص پرده برداشته است که باعث واکنش اصلانی و ابوذر شیخ سقا از دیگر فعال اجتماعی مطرح استان شده است.

در این تنش و درگیری ها کاربران فضای مجازی و این چهره های بنام هدف از مطرح کردن مدام بحث آزاد سازی سواحل بوشهر را سود و منفعت شخصی، اهداف پشت پرده و تسویه حساب های سیاسی از دولت اصولگرا عنوان داشته اند.

از سوی دیگر ابراهیمی از پرسنل اداره کل بازرسی استان نیز اعلام داشته است مستندات و مجوزات لازم مبنی بر قانونی بودن زمین پارک لیان از سوی اداره کل بازرسی و دادستانی مورد تایید قرار گرفته و به این فعال اجتماعی نیز اعلام شده است ولی بدلیل نامعلوم بازهم پیگیر این مسأله می باشد که جای سوال زیادی دارد .

شنیده می شود این دو قطبی شدن فضا از سوی انقلابیون و اصلاح طلبان بر سر آزاد سازی سواحل و تنش بوجود آمده در این زمینه که بیشتر از آزاد سازی سواحل بحث سود و منفعت شخصی افرادی خاص نیز در میان است، اعتراض انقلابیون را مبنی بر علت سکوت فعالین فضای مجازی در دولت قبل که از عاملین وضع موجود بوده و چرایی هدف قرار دادن دولت فعلی، در پی داشته و قرار است طی بیانیه ای این موضوع را محکوم نمایند./انتهای پیام

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false