×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
درباب انتصاب مدیر منابع انسانی مجمتع گاز پارس جنوبی

به گزارش چغادک نیوز: آنچه درسربلندی و خوشبختی یک جامعه نقش اساسی دارد، شایستگی و کاردان بودن مدیران خواه دربخش دولتی وخواه سازمان های خصوصی هست.

فارغ از واژه زوم کردن بر روی واژه ی بومی ، دراین ایامی که مصادف با شهادت مولا علی ( ع) است، تلاش می کنم معیارهای یک مدیر خوب را از نگاه این بزرگمرد تاریخ را یادآور شوم.

معیاروسنجش مدیران از دریچه نهج البلاغه را می توان به سه دسته تقسیم کرد: اولین معیار تخصص است که رابطه مستقیمی با تجربه و سابقه ی کاری دارد.
دومین معیار پاسداشت ارزش ها همچون رعایت حقوق دیگران وگشاده رویی هست و آخرین آن معیارمکتبی است که ریشه در مکتب اسلام ومدیرت اسلامی دارد.

حال با توجه به اینکه این روزها صحبت از انتصاب بهادر چنگیزی بعنوان مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی هست، می خواهیم نسبت وی را با معیارهای فوق بسنجیم.

ابتدا از تخصص شروع می کنیم. سابقه و رزومه این دانش آموخته مقطع دکتری مدیریت برنامه ریزی آموزشی بدین شرح است: مدیر خدمات آموزشی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران ـ مدیر ارشد ارتباط با صنعت در شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران ـ سرپرست خدمات غیر صنعتی پتروشیمی بندر امام(ماهشهر) ـ مدیر خدمات شرکت پتروشیمی امیر کبیر ( ماهشهر) ـ مدیر آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت پتروشیمی امیر کبیر (ماهشهر) ـ مدیر حراست مجتمع گاز پارس جنوبی (عسلویه) ، مدیر عامل شرکت خدمات غیر صنعتی گاز ایران ـ مدرس دانشگاه و مسئول راه اندازی دانشگاه امیرکبیر واحد ماهشهر و مدیر منابع انسانی پالایشگاه پارسیان از اهم فعالیت ها و سوابق کاری او می باشد.

درباب معیاری ارزشی بودن هم چنگیزی به گفته همکاران وکارکنان شرکت هایی که وی در آن شاغل بوده به گشاده رویی، اهل مشورت بودن، شجاعت و برنامه محور بودن شهرت داشته است و انتخاب وی بعنوان مدیر نمونه مردم داری کشوردر اوایل دهه سال ۱۳۹۰ گواه این گفته ها می باشد.

بارزترین خصلت این مدرس دانشگاه، مکتبی بودن او می باشد. چنگیزی خانواده شهید است( البته در مصاحبه های خود عنوان نمی کند) و دلبسته ی نظام وانقلاب است.
منتقدان خود را همیشه ستایش کرده وآنان را باعث رشد و ترقی خود می داند. و بابیش از یک دهه خدمت در حوزه پارس جنوبی ثابت کرده به رفتار مسئولانه و مسئولیت های اجتماعی عمیقا باور دارد.
اخلاق مدار و خوش تعامل است و از همه ظرفیت ها استفاده می کند.

امید که با استفاده از ظرفیت چنین مدیران ارزشمندی مجتمع گاز در راستای اهداف سازمانی و حوزه مسئولیت های اجتماعی سرآمد و پیشتاز شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false