توصیه های رئیس پلیس راهور بوشهر به شهروندان ویژه چهارشنبه سوری و ایام نورزو | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
true
توصیه های رئیس پلیس راهور بوشهر به شهروندان ویژه چهارشنبه سوری و ایام نورزو

به گزارش چغادک نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس راهور استان با حضور در برنامه تلویزیونی ” شونشینی” در رابطه با رفتارهای هنجار شکن و پرخطر رانندگان در چهارشنبه آخر سال و ایام نوروز مطالبی را بیان و توصیه کرد: رانندگان از حمل مواد منفجره و محترقه و آتش زا در وسیله نقلیه خودداری کنند.
وی عنوان داشت: تابلوها و علایم منصوبه در سطح راهها جز اموال عمومی محسوب می گردد و به عنوان ابزار در ایمنی ترافیک نقش مهمی در انضباط عمومی و حفظ ایمنمی و جان رانندگان و کاربران جاده ای دارند. لذا در حفظ و نگهداری همه ما مسول هستیم و هر کس تحت هر عنوانی به آنها اسیب و خسارت و وارد نماید قطعا قابل پیگیری و تعقیب است.
سرهنگ پاپری گفت: قدم زدن و تردد افراد غیر مسئول در سطح سواره رو ممنوع است و اگر خدای ناکرده حادثه یا تصادفی در جریان ترافیک بوجود بیاید سهم و تقصیر افراد پیاده در تصادفات لحاظ خواهد شد.
وی افزود: دستکاری ارقام پلاک وسیله نقلیه، در آوردن و یا پوشاندن برابر قانون جرم تلقی می شود و تا یکسال حبس برای فرد خطاکار در قانون پیش بینی شده و قطعا این رفتار به عنوان خط قرمز پلیس محسوب می شود و هر خودرو یا موتورسیکلتی با این عنوان توقیف شود، راننده به مرجع قضایی معرفی می شود ،
پاپری خاطرنشان کرد: رانندگان و عابرین پیاده به محض مشاهده خودروهای امدادی و انتظامی که در حال ماموریت هستند. نهایت همکاری را با آنها داشته باشند و با رفتار مسئولانه خود مسیر را باز کنند تا واحد های امدادی سریعتر در محل ماموریت حاضر شوند و زمان طلایی را برای رسیدن به ماموریت از دست ندهند.
رئیس پلیس راهور استان تاکید کرد: رانندگان در طول مسیر مراعات قوانین و مقررات رانندگی را همواره مدنظر قرار دهند، شیشه خودروها بالا باشد اجازه ندهند کودکان سر و دست ها را از خودرو بیرون بیاورند. انجام حرکات مخاطره آمیز، حرکات نمایشی، سرعت و سبقت غیر مجاز،حرکت در پیاده رو و شانه سمت راست راه بعنوان خط قرمز پلیس محسوب می شود.و در صورت ارتکاب دو تخلف همزمان خودرو به مدت ۷۲ ساعت در توقیف پلیس خواهد بود.
سرهنگ پاپری خاطرنشان کرد: در صورت اعمال محدودیت و ممنوعیت تردد در محدوده و یا مسیر خاصی ، شهروندان و رانندگان گرامی همکاری لازم را مانند همیشه با مجموعه پلیس داشته باشند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false