محموله اسباب‌بازی قاچاق در استان بوشهر کشف شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
true
محموله اسباب‌بازی قاچاق در استان بوشهر کشف شد

به گزارش چغادک نیوز سردار حیدر سوسنی تسنیم از  تشدید مقابله با کالای قاچاق در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: تمام محورهای مواصلاتی استان شبانه‌روز تحت رصد و پایش قرار دارد و با متخلفان برخورد قاطع می‌شود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به برقراری امنیت پایدار در استان از کشف محموله قاچاق در محورهای مواصلاتی خبر داد و بیان کرد: در راستای مقابله با پدیده شوم قاچاق کالا مأموران ایستگاه بازرسی شهید صلاحی شهرستان دشتستان حین کنترل وسایل نقلیه عبوری یک دستگاه کامیون ایسوزو و یک دستگاه خودروی سواری سمند را به‌ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

رئیس پلیس استان بوشهر از کشف محموله اسباب‌بازی قاچاق در  استان خبر داد و گفت: در این عملیات انواع اسباب‌بازی فاقد مدارک گمرکی که قاچاقچیان در حال انتقال آن به دیگر نقاط کشور بودند کشف شد.

وی افزود: مأموران پلیس در بازرسی از وسایل نقلیه توقیفی ۲۹ هزار عدد انواع اسباب‌بازی فاقد مدارک گمرکی کشف کردند.

سردار سوسنی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف‌شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند افزود: در همین ارتباط ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تأکید کرد: فعالیت نیروی انتظامی برای مقابله با قاچاق کالا شبانه‌روزی است و برخورد قاطع با قاچاق در اولویت قرار دارد.

انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false