خانواده معظم شهدا در استان بوشهر تجلیل شدند | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
true
خانواده معظم شهدا در استان بوشهر تجلیل شدند

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیم : محمد تقی ایرانی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز شهید و سالروز تأسیس بنیاد شهید به فرمان امام خمینی (ره) در بوشهر اظهار داشت: امروز ما وارث خون پاک شهیدان هستیم که برای هر مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ۷۲ شهید خون خود را نثار کردند.

وی با اشاره به اینکه برای هر مسئولیت در جمهوری اسلامی ایران یک کربلا برپا شده است، افزود: امروز مدیران باید با عمل جهادی و انقلابی در راستای خدمت به ملت بزرگ ایران، پاسدار خون شهدا باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر اضافه کرد: همه ما مدیران مورد قضاوت جامعه قرار خواهیم گرفت و امیدوارم فراموش نکنیم کجا ایستاده‌ایم و چه وظایف در قبال این ملت بزرگوار داریم.

ایرانی با استناد به آیات قرآن کریم جایگاه شهدا را نزد ایزد منان را مورد اشاره قرار داد و گفت: شهادت در ظاهر نوعی مرگ است، اما در واقع حیاتی حقیقی است چراکه بر اساس آیات قرآن کریم ، شهیدان زنده‌اند و نزد پروردگار روزی می‌خورند، لذا شهید و شهادت مقامی ویژه و جایگاهی رفیع در پیشگاه الهی است.

وی بیان کرد: امروز فرزندان انقلاب اسلامی ایران و سپاه پاسداران، هیمنه آمریکا و اسرائیل را در منطقه درهم شکسته و قدرت پوشالی و بی عرضگی آنان را به رخ دنیا کشانده است که امروز هر کشوری که به آن ظلم می‌شود سنگی به سمت آنان پرتاب می‌کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا به خوبی می‌داند و اعتراف می‌کند که توان رویارویی با ایران را ندارد، تصریح کرد: روزی تلاش آمریکا بر این بود که با ایران بجنگند و بر همین اساس تلاش کردند تا با سلاح، آموزش به گروه‌های تروریستی و حتی حضور فیزیکی و تسلط بر آب‌های منطقه در برابر ایران بایستند اما امروز به صراحت اعتراف می‌کنند که تلاش می‌کنیم با ایران وارد جنگ نشویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر از برقراری امنیت پایدار در استان خبر داد و اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران با عزت، اقتدار، توکل بر خدا و در پناه خون شهدا از امنیت، آرامش و توسعه برخوردار است.

ایرانی افزود: در عرصه مقابله با ویروس کرونا در تحریم کامل امروز جز کشورهای برتر در مهار کرونا قرار داریم و از مردم تقاضا می‌شود واکسن تزریق می‌شود و هموطنان برای تزریق نوبت سوم واکسن کرونا تعلل نکنند.

انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false