۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در اسکله بندر عسلویه استان بوشهر کشف شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در اسکله بندر عسلویه استان بوشهر کشف شد

به گزارش چغادک نیوز سرهنگ یدالله شرفی در گفت‌وگو با  تسنیم با اشاره به اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیات نیروهای مرزبانی برای برخورد با هرگونه تخلف در مرز دریایی خلیج‌فارس و سواحل استان بوشهر اظهار داشت: ناوگان دریایی و تجهیزات مرزبانی استان بوشهر تقویت شده و امکان حضور نیروهای مرزبانی در اعماق مختلف خلیج‌فارس فراهم شده است.

وی از امنیت در مرزهای دریایی و سواحل استان بوشهر خبر داد و افزود: مرزبانان استان بوشهر توجه ویژه‌ای به ساحل‌نشینان دارند و از هیچ کوششی در ارائه خدمات به آنان دریغ نمی‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به آثار مخرب قاچاق بر اقتصاد خاطر نشان کرد: با توجه به پیامد مخرب و تأثیرگذار قاچاق بر اقتصاد کشور، در راستای مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان سوخت، مرزبانان استان موفق شدند یک دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در اسکله بندر عسلویه شناسایی و توقیف کنند.

سرهنگ شرفی با اشاره به کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در اسکله بندر عسلویه افزود: مرزبانان با انجام اقدامات اطلاعاتی، در یک عملیات منسجم، یک دستگاه خودرو ایسوزو را توقیف و مقدار ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف کردند.

وی با اشاره به  دستگیری یک متهم خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲ میلیارد و ۵۱ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: در راستای فرمان فرمانده معظم کل قوا، کارکنان دریابانی استان با همکاری خوب مردم متدین و ولایتمدار با تمام توان با مخلان اقتصادی و قاچاقچیان برخورد قاطع می‌کنند.

انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false