۹۵.۵ درصد کارکنان دولت در استان بوشهر واکسن کرونا دریافت کرده‌اند | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
true
۹۵.۵ درصد کارکنان دولت در استان بوشهر واکسن کرونا دریافت کرده‌اند

به گزارش چغادک نیوز به نقل از  خبرگزاری تسنیم: احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در این استان تنها بندر دیر در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد اظهار داشت: مابقی شهرستان‌های استان بوشهر در شرایط نارنجی و زرد کرونایی است.

وی افزایش فوتی کرونایی در استان بوشهر را نگران کننده دانست و بیان کرد: هر چند تعداد مبتلایان بخش کرونایی بیمارستان‌ها روند نزولی دارد ولی روند آمار فوتی کرونایی نگران کننده است.

استاندار بوشهر تزریق واکسن کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را راهکار مهم و اساسی برای جلوگیری از ابتلا و فوت دانست و خاطر نشان کرد: از کسانیکه واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند در خواست می‌شود برای سلامتی خود و جامعه نسبت به تزریق این واکسن اقدام کنند و در این راستا تزریق واکسن نوبت سوم ضروری است.

محمدی‌زاده با اشاره به پیش‌رو بودن ایام تعطیلات نوروز تصریح کرد: ورود مسافران و گردشگران به استان بوشهر در حال افزایش است که برای مصون ماندن از ابتلا به بیماری کرونا ضمن دریافت واکسن، رعایت دستورالعمل بهداشتی از جمله استفاده مکرر از ماسک ضروری است.

وی با بیان اینکه آمار دانشگاه علوم پزشکی حکایت از تزریق واکسن کرونا به ۹۵٫۵ درصد کارکنان دولت در استان بوشهر است گفت: در حال حاضر ۴٫۵ درصد کارکنان دولت و ۱۷ درصد کسبه این استان نسبت به دریافت واکسن اقدام نکرده‌اند.

استاندار بوشهر بیان کرد: در راستای تزریق واکسن کرونا به افرادی که تاکنون اقدام نکرده‌اند راهکارهای مورد نظر عملیاتی می‌شود.

تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بوشهر ۱۴۸ نفر است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بوشهر را، ۱۴۸ نفر دانست و خاطر نشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۴ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند که ابتلای ۱۱ مورد از آن‌ها به کرونا مثبت، قطعی بوده است.

احمد یزدان‌پناه از بستری ۲۵ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه خبر داد و بیان کرد: متأسفانه از مجموع موارد بستری در بخش مراقبت‌های ویژه کرونایی، ۱۵ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارد.

وی با اشاره به ثبت ۴ مورد جدید فوتی ناشی از بیماری کرونا در ۲۴ ساعت گذشته خاطر نشان کرد: تاکنون ۲ هزار و ۱۱۰ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر درباره آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی شهرستان‌های استان گفت: طبق اطلاعیه وزارت بهداشت شهرستان دیر تنها شهرستان قرمز در استان بوشهر است.

یزدان‌پناه اظهار کرد: ۵ شهرستان بوشهر، گناوه، تنگستان، کنگان و عسلویه در وضعیت نارنجی و پر خطر بوده و ۴ شهرستان دیلم، دشتستان، دشتی و جم در وضعیت زرد و خطرناک کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false