۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق از ۱۱ خودرو کشف شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
true
۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق از ۱۱ خودرو کشف شد

به گزارش چغادک نیوز

سردار حیدر سوسنی در گفت‌وگو با تسنیم از تشدید مقابله با قاچاق کالا و مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و اظهار داشت: در این راستا کالاهای خارجی بدون اسناد قانونی، معتبر و گمرکی قاچاق محسوب می‌شود.

وی با اشاره به توقیف خودرو سواری حامل کالا قاچاق تحت عنوان شوتی در محور جاده‌ای دیلم خبر داد و بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان دیلم با بهره‌گیری از تمامی امکانات، با اقدامات لازم برای کنترل محورهای مواصلاتی و مسیرهای خاکی در خروجی این شهرستان، توقیف این خودروها در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف ۱۱ خودرو سواری حامل کالای قاچاق خبر داد و تصریح کرد: مأموران انتظامی شهرستان دیلم در یک عملیات منسجم، حین کنترل خودروهای عبوری در مسیرهای خاکی و خروجی این شهرستان ۱۱ دستگاه خودروی سواری حامل کالا قاچاق را متوقف کردند.

رئیس پلیس استان بوشهر اضافه کرد: مأموران در بازرسی از این خودروها مقدار قابل توجهی انواع کالای قاچاق از قبیل لوازم آرایشی، پوشاک، لوازم برقی و ماینر فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف کردند و ۱۱ نفر به مرجع قضائی معرفی شد.

سوسنی با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است گفت: متهمان پس تشکیل پرونده تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند.

انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false