۱۶ هزار و ۴۰۰ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ویژه عالیشهر و نایبند نام‌نویسی کردند | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۱۶ هزار و ۴۰۰ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ویژه عالیشهر و نایبند نام‌نویسی کردند

به گزارش چغادک نیوز به نقل از ایرنا، جهانبخش تل اشکی روز سه‌شنبه در بازدید از طرح مسکن ملی شهر جدید عالیشهر اظهار کرد: از مجموع ثبت نام شوندگان ۱۵ هزارو۳۰ نفر در شهر جدید عالیشهر (متقاضیان شهرهای بوشهر، عالیشهر و خارگ) و یکهزار و ۳۷۰ نفر در شهر جدید نایبند ( متقاضیان شهرهای عسلویه، بید خون، نخل تقی و چاه مبارک) نام نویسی کردند.

وی بیان کرد: از مجموع افراد واجد شرایط، یکهزار و ۷۵۰ نفر تایید نهایی شدند که از این تعداد یکهزار و ۲۰۰ نفر در شهر عالیشهر افتتاح حساب داشتند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر گفت: از مجموع یکهزار و ۲۰۰ نفری که افتتاح حساب انجام داده اند نیز تاکنون ۴۹۶ نفر آن مبلغ ۴۰ میلیون تومان اولیه را نهایی کرده اند.

وی اظهار کرد: چنانچه سهم ۳۵۰ میلیون تومانی منابع بانکی محقق شود، پیشرفت پروژه سرعت بیشتری پیدا می‌کند و بدون تردید دلگرمی مردم نیز به این طرح بیشتر خواهد شد.

تل اشکی گفت: در برخی از مراحل اجرا گزینه‌هایی انصرافی وجود دارد که جایگزینی برای آنان نیست، از این رو می‌توان با پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن زمینه ترغیب بیشتر مردم به طرح را فراهم کرد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر گفت: از مجموع ۶ هزار سهمیه شهر جدید عالیشهر در طرح نهضت ملی مسکن تعداد ۶۴۷ واحد در حال اجرا است.

تل‌اشکی عنوان کرد: زمین برای تمام واحدهای طرح نهضت ملی مسکن شهرهای جدید استان بوشهر وجود دارد که ۲ هزار واحد نیز سهم فاز ۷ شهر جدید عالیشهر است.

وی افزود: بنیاد مسکن نیز اعلام آمادگی کرده تا بتواند واحدهای افرادی که برای شهر جدید عالیشهر مبلغ اولیه را تامین کردند اجرایی کند که این مهم برای شهر جدید نایبند نیز قابل تحقق است.

انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false