طرح بسیج سلامت نوروزی از ۲۵ اسفند در گناوه آغاز می‌شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
true
طرح بسیج سلامت نوروزی از ۲۵ اسفند در گناوه آغاز می‌شود

به گزارش چغادک نیوز علیرضا یوسفی در گفت‌وگو با مهر ؛ با تاکید بر اینکه دغدغه ما حفظ سلامت و امنیت غذایی شهروندان است اضافه کرد: با نزدیک شدن به پایان سال و عید نوروز فعالیت‌های کارشناسان بهداشت محیط این شبکه تشدید خواهد شد.

مسئول بهداشت محیط و حرفه‌ای شبکه بهداشت و درمان گناوه افزود: از ۲۵ اسفند طرح ضربت بسیج سلامت نوروزی در شهرستان گناوه همزمان با سراسر کشور و استان بوشهر آغاز می‌شود که تا پایان تعطیلات نوروزی کارشناسان ما در ساعت‌های مختلف شبانه‌روز از همه صنوف عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی بازدید خواهند کرد و در صورت هرگونه تخلف برخورد جدی با صنف متخلف صورت خواهد گرفت.

وی یادآور شد: از ابتدای بهمن تا هفته اول اسفندماه از ۹۰۰ مکان عمومی و صنف عرضه مواد غذایی و ۱۱۸ کارگاه حرفه‌ای (صنوف خدماتی) توسط بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای این شبکه بازدید شده است.

وی گفت: کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای شبکه بهداشت و درمان گناوه در قالب گشت مشترک با سایر ادارات از ۲۴۱ صنف بازدید داشته‌اند.

یوسفی افزود: در پی این بازدیدها ۳۶۶ اخطاریه صادر، ۹۵ صنف متخلف به تعزیرات و مقامات قضائی معرفی، ۵ مکان متخلف پلمپ و مقدار ۳۸۴ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل‌مصرف انسانی جمع‌آوری و معدوم شد.

مسئول بهداشت محیط و حرفه‌ای شبکه بهداشت و درمان گناوه اظهار داشت: کارشناسان این شبکه به‌منظور سنجش سلامت آب آشامیدنی ۱۲۰ نمونه‌برداری میکروبی از آب شهر از ابتدای بهمن تاکنون داشته‌اند و تعداد هزار و ۱۴۶ مورد کلر سنجی نیز انجام داده‌اند.

یوسفی با اشاره به سامانه ۱۹۰ رسیدگی به شکایات مردمی گفت: از ابتدای بهمن تاکنون ۱۸ مورد شکایت از صنوف عرضه‌کننده مواد غذایی و اماکن عمومی و دفع غیربهداشتی زباله و فاضلاب در معابر عمومی شده است که کارشناسان ما به همه آن‌ها رسیدگی کرده‌اند.

انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false