بیانیه فرماندهی انتظامی شهرستان کنگان در خصوص کلیپ منتشر شده در فضای مجازی | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
true
بیانیه فرماندهی انتظامی شهرستان کنگان در خصوص کلیپ منتشر شده در فضای مجازی

به گزارش چغادک نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان : سرهنگ رهام رضایی در خصوص کلیپ منتشر شده در فضای مجازی بیان کرد: مامورین انتظامی شهرستان در راستای وظایف ذاتی مقابله با قاچاق کالا و در حین گشت زنی، به یک دستگاه خودروی وانت تویوتا حامل کالا که به‌وسیله دو دستگاه خودروی سواری اسکورت و پوشش داده می شد، مظنون شدند.

او ادامه داد: ماموران جهت بررسی محموله، از راننده خودرو درخواست می کنند تا در حاشیه مسیر اتوبان  متوقف شود ولی متاسفانه رانندگان هر سه خودرو علیرغم هشدارها و تذکرات مکرر پلیس، به حرکت خود ادامه داده و با سرعت متواری می‌شوند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: گشت انتظامی پلیس به تعقیب خودروی وانت تویوتا پرداخته و در همین حین، راننده یکی از خودروهای سواری اسکورت با هدف منحرف کردن خودروی پلیس به‌صورت تعمدی و با شدت به قسمت عقب آن ضربه وارد کرده که راننده خودروی پلیس با مهارت، خودرو را کنترل و به تعقیب خود ادامه داده و در نهایت با عنایت به بی توجهی راننده فوق به هشدارهای پلیس،  مامورین انتظامی به ناچار بر اساس  قانون به‌کارگیری سلاح ،اقدام به تیراندازی کرده که یک گلوله به راننده خودروی وانت حامل کالای قاچاق اصابت و باعث مجروح شدن راننده متواری شده و در این عملیات،خودروی تویوتا متوقف می شود.

سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه خودروی توقیف شده حامل تعداد ۱۴۰۰ قوطی انواع سموم کشاورزی خارجی و بدون هرگونه اسناد مثبته گمرکی بوده است، بیان کرد: سموم کشاورزی  از کالاهای خارج از لیست ۹۷ قلم مجاز ملوانی بشمار میرود و کالای قاچاق محاسبه  می شود.

این مقام پلیس گفت: متهم فوق که پس از اصابت گلوله و با اقدام به موقع پلیس به بیمارستان منتقل شده بود، در حال حاضر با وضعیت جسمی مساعد و رضایت بخش بستری بوده و خانواده وی نیز در کنارش حضور دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با بیان این که در ارزیابی اولیه کارشناسی شده، ارزش محموله کشف شده ۷ میلیارد ریال برآورد شده است افزود:  تمام سعی و تلاش پلیس بر این است که با همکاری و همراهی مردم و دیگر سازمان‌های مرتبط بتواند زمینه های شکل گیری پدیده قاچاق را که باعث ایجاد ضربه به چرخه اقصاد کشور است بصورت اصولی به حداقل برساند.

انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false