×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
در علوم پزشکی بوشهر قحط الرجال است؟!

به گزارش چغادک نیوز: با روی کار آمدن دولت سیزدهم و مشخص شدن وزیران، شاهد تغییر مدیران کل در استان بوشهر همانند سایر استان‌ها هستیم.

استان بوشهر نیز از این موضوع مستثنی نبوده و تغییرات مدیران اجرایی و فرمانداران صورت گرفته است.

دانشگاه علوم پزشکی بوشهر یکی از دستگاه‌هایی است که قرار بود جزو اولین‌ها برای تغییر باشد اما دخالت‌های بعضی از عوامل بیرونی باعث شده است انتخاب رئیس دانشگاه علوم پزشکی به تاخیر بیافتد.

این تاخیر باعث بی‌انگیزه شدن پرسنل در دانشگاه شده و با ورود برخی از نمایندگان استان به انتخاب مدیران و معرفی گزینه‌هایی برای دانشگاه علوم پزشکی که عضو هیئت علمی نیستند و هیچگونه شرایط تصدی مدیریت دانشگاه را ندارند و انتصاب آنها خلاف قانون است باعث شده دانشگاه بلاتکلیف بماند.

گزینه‌های مورد نظر افراد ذی‌نفوذ، تعهددارند در منطقه محروم مشغول به فعالیت بپردازند و باید در مناطق محروم خدمت کنند که در صورت انتخاب آنها به عنوان مدیر، بر خلاف قانون و مقررات می باشد .

پافشاری بر دو گزینه که هیچکدام شرایط لازم برای تصدی دانشگاه علوم پزشکی را ندارند سبب شده که مردم فکر کنند، آیا در دانشگاه و در استان قحط الرجال است و فرد توانمند در بین اعضای هیئت علمی دانشگاه پیدا نمی‌شود که اصرار به انتصاب غیر قانونی دارند؟!

قطعا در استان بوشهر افراد توانمند برای ریاست دانشگاه علوم پزشکی وجود دارد تا وزیر بتواند بدون اینکه خلاف قانون کسی را منصوب کند از میان هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر فرد توانمندی را انتخاب کند.

انتظار می رود استاندار و کمیته انتصابات استانداری که در انتصابات قبل نیز مورد نقدهای فراوانی قرار گرفته اند با تدبیر و حساسیت لازم نسبت به اجرای مُر قانون اقدام ورزیده و انتخاب شایسته ای را داشته باشند تا حاشیه مجددی را برای خود ایجاد نکنند و بتواند برای استان مفید واقع شوند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false