استاندار ۴ معاون دارد و پنجمین معاون خبرنگاران هستند | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
استاندار ۴ معاون دارد و پنجمین معاون خبرنگاران هستند

به گزارش چغادک نیوز: احمد محمدی‌زاده در نخستین نشست با اصحاب رسانه استان بوشهر با بیان اینکه استاندار بوشهر ۴ معاون دارد خبرنگاران را معاون پنجم دانست و اظهار داشت: خبرنگاران نقش مهم و تاثیرگذاری در  توسعه، پیشرفت و پیگیری مطالبات مردم دارند که خدمات آنان درخور تحسین است.

وی با بیان اینکه نشست استاندار با خبرنگاران هر سه ماه برگزار می‌شود و باتأکید بر رعایت اخلاق رسانه‌ای گفت: مشکلات خبرنگاران با دستگاه‌های اجرایی باید به‌صورت درون سازمانی برطرف شود و هیچ دستگاه و اداره‌ای نباید از خبرنگاران شکایت قضایی کند.

استاندار بوشهر اقدامات دولت سیزدهم در ۱۰۰ روز نخست را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: مهمترین رویکرد دولت در ۱۰۰ روز نخست فعالیت، مقابله با کرونا و مهار این بیماری بود که موفق عمل کرد.

محمدی‌زاده با اشاره به مهار بیماری کرونا در استان بوشهر خاطر نشان کرد: تلفات ناشی از کرونا در پیک پنجم از ۴۰۰ نفر در مرداد ماه امسال اکنون در هفته‌ای به کمتر از ۴ نفر رسیده است.

وی فعال شدن چرخه اقتصادی و کنترل نقدینگی در جامعه را از دیگر دستاوردهای دولت دانست و تصریح کرد: اکنون تحول مهمی اقتصادی در استان بوشهر آغاز شده است.

استاندار بوشهر تفرقه و اختلاف را بزرگترین آسیب در همه مناطق و استان دانست و تصریح کرد: تفرقه و اختلاف سبب جلوگیری در پیشرفت و توسعه می‌شود و یکی از راهکارهای مهم ترقی و رشد تقویت اتحاد و همدلی در جامعه است.

محمدی‌زاده از اتحاد و همدلی میان مجموعه‌های اداری، دستگاه‌های اجرایی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مردم دانست و افزود: همه در این مجموعه یک دل و همراه هستند.

وی با بیان اینکه در آستانه یک جهش بزرگ اقتصادی، صنعتی، اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری در استان بوشهر هستیم خاطر نشان کرد: طرح‌های مهم و قابل توجهی در عرصه‌های تولیدی، اقتصادی و صنعتی در استان تدوین شده که با توجه به ظرفیت‌های مهم استان ساحلی بوشهر سرمایه‌گذاران بزرگ داخلی و خارجی اعلام آمادگی کرده‌اند.

استاندار بوشهر زیرساخت‌های صنعتی و اقتصادی این استان را برشمرد و بیان کرد: ۲۴ واحد پالایشگاه گاز و ۲۴ مجتمع پتروشیمی در عسلویه و کنگان فعال است و ۱۸ مجتمع پتروشیمی دیگر در حال اجرا و ساخت است.

محمدی‌زاده با اشاره به وجود مواد اولیه صنایع پایین دستی پتروشیمی در استان بوشهر خاطر نشان کرد: امکانات ذخیره‌سازی ۳۰ میلیون بشکه نفت و محصولات دیگر در راه‌‌اندازی صنایع پایین دستی در استان بوشهر وجود دارد .

وی از فعال شدن دیپلماسی اقتصادی در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: چند شرکت و هیئت سرمایه‌گذار خارجی از ظرفیت‌های استان بوشهر بازدید کرده‌اند.

استاندار بوشهر با اشاره به تعیین فرمانداران استان تصریح کرد: ۸۰ درصد فرمانداران در دولت جدید معرفی شده‌اند و از ۱۲ مدیرکل ستادی استانداری ۵۰ درصد آن تاکنون تعیین شده و مابقی هم در حال استعلام قانونی است.

محمدی‌زاده با بیان اینکه محور فعالیت ‌دستگاه‌های اجرایی اقتصادی است گفت: طرح‌های مهم آبرسانی شامل ۵ سد بزرگ و پروژه‌های شیرین‌سازی آب دریا در استان در حال اجرا است که تکمیل آنها تحول مهمی ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه خط ریلی بوشهر با گذشته ۱۴ سال ۸٫۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد خاطر نشان کرد: در سفر رئیس جمهور به بوشهر ساز و کار لازم برای تسریع این پروژه تدوین و مصوب شد و در اجرا این پروژه ۴۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false