×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
من نماینده بیمه ام

به گزارش چغادک نیوز: بیتا حفظ اله یکی از نمایندگان موفق و سرشناس بیمه دانا در استان است که در شهر بوشهر با کد ۸۷۹۵ با عنوان نمایندگی حفظ اله در حال فعالیت می باشد.

 

حفظ الله در یادداشتی به مناسبت فرارسیدن ۱۳ آذرماه سالروز تاسیس بیمه دانا نوشت:

 

زمانی که به بیمه نیاز ندارید آن را خریداری کنید

 

من نماینده بیمه ام

 

همان شخصی که نگران است خانه ات آتش نگیرد و خودرو و منزل شما در حوادث ناگواری همچون تصادف، آتش سوزی و بلایای طبیعی و هولناک آسیب نبیند، من هستم.

 

بله من نماینده بیمه ام

 

من همان فردی هستم که شما وقت ندارید حتی چند لحظه پای سخنانش بنشینید تا از ریسک هایی که در آینده شما و خانواده تان را تهدید می کند، برایتان بگوید، خوشبختی( گم شده ) تو در آینده همان کلماتی است که من می خواهم به شما بگویم و حتی یه وقت دیدار نیز به بنده نمی دهید .

 

ولی من نماینده بیمه ام

 

همان فرشته نجاتی که قبل از صدور بیمه نامه برای انبارکالاهایت و … مرا نزد منشی و در دفتر می نشانی ولی ساعت ۱۲ شب که جرقه، برق انبارت را به خاکستر تبدیل کرد در بین کاغذ پاره های یادداشت هایت بدنبال شماره ام می گردی، در حالی که به خودت زحمت نداده ای آنرا در گوشی ات ذخیره نمایی ….

 

بله من نماینده بیمه ام

 

هزاران سال، شادی و سلامتی را برایتان آرزومندم، ولی
فردا اگر خورشید بدون نام شما بر خانواده تان طلوع کرد، در یک برگ کاغذی که نوشته شده بیمه عمر و سرمایه گذاری، ادامه تحصیل فرزندت را تضمین خواهد کرد و همسرت را از کار کردن برای مردم بخاطر امرار معاش، معاف می کند .

 

بله من نماینده بیمه ام

 

روحت شاد و قرین رحمت الهی باد، به چهلمین روز وداعت نرسیده سرمایه بیمه عمرت را که ۲۰۰ میلیون و ارزش بازخریدی بیمه نامه ات که ۳۰۰ میلیون بوده است را خواهم گرفت وبه فرزند و همسرت تحویل خواهم داد.

 

بله من همان نماینده بیمه ام

 

پس با بیمه نباید بیم داشته باشید چراکه توانا آنست که بیمه اش داناست…

 

بله من نماینده بیمه دانا هستم

بیمه دانا با طرح مهر دانا بشما کمک می کند اتومبیل، منزل و حتی خودتان را در برابر حوادث ناگهانی بصورت اقساط ۱۲ماهه بدون پیش پرداخت بیمه نماید.

#بیتا_حفظ اله

۱۳آذرماه۱۴۰۰

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false