×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
گزینه های پیشنهادی مدیرکلی بنادر و دریانوردی استان را بشناسید

به گزارش چغادک نیوز: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر یکی از اداراتی است که افراد و گروه های بسیاری در حال رایزنی می باشند که گزینه خود را بر صندلی پادشاهی آن بگمارند تا منافعشان را تامین نمایند.

بر اساس شنیده ها در این اداره گروه های بسیاری اعم از احمدی نژادی ها و گروه مدیران اسبق، سابق و کنونی در حال مطرح کردن نام گزینه خود در کمیته انتصابات استانداری بوشهر و بعضاً در سازمان بنادر و دریانوردی کشور و وزارت راه و شهرسازی می باشند.

هر چند در روزهای اخیر خبر دستگیری دو مدیر بندری این اداره کل از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) بدلیل تخلفات مالی و سند سازی در ساماندهی لنج ها سر تیتر کل رسانه های استان شد که نشان از ضعف مدیریتی و نظارتی در این مجموعه می باشد، گفته می شود؛ یکی از گزینه های مدیرکلی این اداره محمد فاتحی مشاور مدیر کل در حوزه نظارت بر بنادر تابعه با دیدگاه اصلاح طلبی است که نمایندگی فروش پوشاک ایکاد نیز متعلق به او بوده و از سوی رئیس سابق سازمان بنادر مورد حمایت قرار گرفته و از سوی دیگر نیز بر اساس انتشار خبری در فضای مجازی نام وی در فهرست پیشنهادی شورای هماهنگی ستادهای آیت الله رئیسی در استان نیز قرار گرفته است.

بر اساس شنیده ها؛ مدیر سابق اداره بندر نیز بدنبال معرفی مهران راویان معاون اداری مالی و سید محمد رضافرهی کارشناس آموزش این اداره با تفکرات سیاسی اصلاح طلبی می باشند که بر اساس لیست منتشر شده منتسب به یکی از نمایندگان استان در فضای مجازی که از سوی دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان در شبکه اجتماعی واتس آپ منتشر شده و واکنش های زیادی را داشت، نام فرهی نیز با وجود تفکرات سیاسی مخالف با دیدگاه دولت به عنوان گزینه نهایی این نماینده مطرح شده است.

شنیده های محافل حکایت از آن دارد؛ مدیر کنونی نیز تمایل دارد محمد قاسمی اهل جم و از نزدیکان سکینه الماسی نماینده سابق جنوب استان و محمد شکیبی نسب اهل چاه روستایی شهرستان گناوه را بدلیل اینکه استاندار بوشهر نیز اصالتا اهل شمال بوده و با گناوه ای ها قرابت دارد، جهت تصدی این پست معرفی نماید.

شنیده می شود؛ باند احمدی نژادی های اداره بندر بوشهر نیز بدنبال گماشتن جمشید عباسی راد مدیرکل مهندسی عمران سازمان بنادر در این پست می باشند که هم اکنون در حال رایزنی با وزارت خانه و مدیر عامل سابق هستند.
گفته می شود؛ یکی از نمایندگان استان نیز بدنبال معرفی امیر حسین محتشم رئیس هیات فوتبال استان و مدیر کل اداره استاندارد البرز می باشد که دیداری نیز در مجلس شورای اسلامی با وی داشته است.

شنیده می شود؛ نورالله اسعدی مدیر بندر خرمشهر که از سوی رئیس سابق سازمان بنادر و مهرداد ستوده معاون عمرانی استاندار نیز حمایت می شد به عنوان گزینه دیگر اداره بنادر و دریانوردی استان بوشهر مطرح شده است.

شنیده های محافل سیاسی و فضای مجازی حکایت از آن دارد؛ سید علی دستغیبی رئیس حراست اداره کل بنادر و دریانوردی استان که برادر وی نیز به عنوان مدیرکل دفتر فنی استانداری منصوب شده است با حمایت برادر در حال چانه زنی و مطرح کردن نام خود می باشد که به زعم بسیاری دستغیبی بدلیل ارتباطات و نفوذی که دارد با حضورش در میدان باعث حذف بسیاری از گزینه ها خواهد شد.

حال باید دید استاندار و کمیته انتصابات چه ملاک هایی را برای تصدی این پست در نظر داشته و تن به اعمال فشار باندهای فعال، مدیران و همچنین استفاده از نیروهای اصلاح طلب حامی خاتمی و میرحسین و همچنین حامیان احمدی نژاد می دهد یا افراد توانمند و انقلابی با سابقه درخشان مدیریتی و بومی فارغ از جناح بندی های سیاسی را که دغدغه پیشرفت و توسعه استان را در سر می پروراند، انتخاب خواهد کرد.

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false