×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
گزینه های مطرح مدیر کلی میراث فرهنگی استان بصورت چراغ خاموش به پایتخت پیشنهاد شد

به گزارش چغادک نیوز؛ اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر یکی از ادارات در سایه ای می باشد که فقط قشر خاصی بدان نگاه ویژه ای داشته و این ویژگی نیز باعث شده است، در سایه نزاع های سیاسی؛ جهت تصاحب پست های مهم معاونت استانداری و … عده ای بصورت چراغ خاموش در راه رسیدن به صندلی ریاست آن قدم برداشته و بی سر و صدا بشدت در حال رایزنی در پایتخت باشند.

 

شنیده های چغادک نیوز از محافل سیاسی و فضای مجازی حکایت از آن دارد؛ قاسم خواجه کارشناس سرمایه گزاری میراث استان، وحید جمالی رئیس حراست میراث استان و امید پارسایی فر رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان به عنوان گزینه های تصدی پست مدیر کلی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر مطرح شده اند.

 

شنیده ها حاکی از آن است؛ پارسایی فر در عین حالی که به مدیر کلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چشم دوخته است در حال تلاش برای رسیدن به این پست بوده ولی تاکنون قاسم خواجه از وی پیشی گرفته و بیشترین رایزنی ها را در تهران داشته است.

 

شنیده می شود، در سایه غفلت کمیته انتصابات استانداری بوشهر لیستی ۴ نفره متشکل از این اسامی نیز به وزارت خانه ارسال شده است تا آنان گزینه نهایی و مورد وثوق خود را به استاندار دیکته نمایند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false