شخصا برای تصدی پست استانداری بوشهر تلاشی نکرده و نمیکنم/اگر تکلیف شد، با جان و دل می پذیرم/دست و پا زدن برای رسیدن به مقام در شان یک مدیر نظام اسلامی نیست | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
شخصا برای تصدی پست استانداری بوشهر تلاشی نکرده و نمیکنم/اگر تکلیف شد، با جان و دل می پذیرم/دست و پا زدن برای رسیدن به مقام در شان یک مدیر نظام اسلامی نیست

به گزارش چغادک نیوز: سردار احمد محمد زاده رئیس گروه مدیریت و فرماندهی مرکز راهبردی سپاه و از گزینه های مطرح و جدی استانداری بوشهر طی پیامی به همرزمان خود در طول هشت سال دفاع مقدس، برای اولین بار در خصوص تصدی این پست سخن گفت.

نسخه ارسالی این پیام از سوی سردار محمد زاده به چغادک نیوز بدین شرح می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

برادران عزیز و همرزمان گرامی

اگر بنده اعتباری دارم از شماست و این شما بودید که برای حفظ نظام مجاهدات کردید و ما هم افتخار همراهی با شما را پیداکردیم، شما ما را فرمانده و بزرگ کردید و امیدوارم خداوند متعال شما پیشکسوتان جهاد و شهادت را بزرگتر کرده و خیر دنیا و آخرت نصیبتان کند.

بعد از چهل دو سال افتخار پاسداری از نظام علوی و فاطمی در سپاه با اصرار دوستان برای آمدن به بوشهر و نوکری این مردم وفادار به امام (ره) و رهبری عظیم الشآن انقلاب را قبول کردم و غیر از بوشهر هم هیچ کار دیگری غیر از ادامه خدمت در سپاه برعهده نخواهم گرفت.

شخصا برای این مسئولیت سنگین تلاشی نکرده و نمیکنم، ما این مشی را ازشهداء یاد گرفتیم و دست و پازدن برای رسیدن به مقامات را در شآن یک مدیر در نظام اسلامی نمیدانیم، ما عادت کرده ایم که مرد روزهای سخت انقلاب و کشور باشیم.

اگر تکلیفی شد، آنهم فقط برای مردم نجیب استان با دل و جان می پذیرم و یقین دارم با حمایتهای یادگاران سالهای خون و شهادت و بکارگیری جوانان نسل جدید انقلاب آن تکلیف را بخوبی به سرانجام خواهیم رساند.
و اگر تکلیف از ما ساقط و به برادر دیگری واگذارشد تاجان در بدن داریم، درسپاه به پاسداری از خونبهای شهیدان ادامه خواهیم داد.

قدردان الطاف و مردانگی تک تک شما هستم و به شما قول میدهم مثل چهل و دو ساله گذشته، لحظه ای از پاسداری نظام مقدس اسلامی غافل نخواهم شد.

دست بوستان هستم

برادر کوچکتان محمدزاده

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false