×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
برابری گزینه شهرداری اصلاح طلبان و انقلابیون با ۴ رأی/شورای انقلابی بندر بوشهر در انتخاب شهرداری جهادی و انقلابی بازماند

به گزارش چغادک نیوز: شنیده ها حکایت از آن دارد، جلسه شورای اسلامی بندر بوشهر با موضوع انتخاب شهردار در عمارت امیریه شهر بوشهر برگزار شد و طی این جلسه سه نفر از گزینه های تصدی پست شهرداری بنام های حمید خدری مدیر منطقه ده انتقال گاز، صدرالله حیدری شهردار جم و حسین حیدری فرماندار اسبق تنگستان به ارائه برنامه خود پرداختند.

 

شنیده می شود، قبل از برگزاری این نشست نیز، علی مقاتلی، حمید رضا اسماعیلی و مهدی علیرضایی از دیگر گزینه ها نیز بنا به دلایل معلوم که همگان بر آن اذعان دارند، انصراف خود را به شورا اعلام داشته بودند.

گفته می شود، پس از ارائه برنامه از سوی سه گزینه تصدی شهرداری، حمید پور حیدر، حمیده خاتون هلال بحر، شهناز پولادی و پروین خوشبخت به حمید خدری مدیر منطقه ده انتقال گاز که از نیروهای اصلاح طلب شناخته شده و مدیر در دولت روحانی بود رای اعتماد دادند.

از سوی دیگر نیز شنیده شده عبدالخالق برزگر زاده، وحید نیک روش، ایمان زندی نیا و خدیجه گرشاسبی نیز با ۴ رای به حسین حیدری از چهره های بنام انقلابی استان که سوابق درخشانی در پست های کلیدی استان داشته است رای دادند.

گفته شده،  صدرالله حیدری از گزینه های دیگر پست شهرداری نیز بدون کسب آراء به خودی خود، کنار گذاشته شد و جعفر پور کبگانی‌ نیز بدون انتخاب این سه گزینه و با رای ممتنع، دستور کار جلسه انتخاب شهردار را به روز یکشنبه هفته آینده موکول کرد.

شنیده های دیگر نیز حکایت از آن دارد، در این جلسه مقرر شد هر یک از اعضاء بار دیگر یک گزینه را به شورا معرفی نموده تا پس از بررسی و در صورتی که بتواند ۵ رای را کسب نماید در کنار دو گزینه حسین حیدری و حمید خدری قرار گیرند و جلسه انتخاب شهردار با تعداد بیشتری برگزار شود.

false
true
false
true
  1. عيسي صادق

    اصلاح طلب آقای برزگر زاده به آقای حیدری رای داده مابقی همه اصول گرا هستند . راستی از خودتان سوال کردید پس چرا آقای خدری تایید شد که آمده در صحنه مبارزه

  2. حسن چغادکی

    واقعا این دروغ خودتان باور دارید اصلاح طلب کجاست طرف خودش مسئول ستاد آقای رئیسی بوده چون رای نداد باید اینگونه مورد هجمه قرار گیرد آینده مشخص می شود که خسران می بیند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false