×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
نگاهی اجمالی به شایعات و واقعیت های انتخاب استاندار/ استاندار بوشهر تا روزهای آینده انتخاب خواهد شد

به گزارش چغادک نیوز: در بحث انتخاب استاندار بوشهر شایعات، واقعیات، جریان سازی ها، تخریب ها، فضا سازی، رایزنی و توافقات بسیاری انجام شده و یا در حال انجام است که بصورت کوتاه به برخی از آنها اشاره می شود.

همانطور که قبلا گفته شده است، بر اساس گفته های محافل سیاسی و فضای مجازی نام سردار فتح الله جمیری، سردار حمید خرمدل، اصغر جعفری، مسعود نصوری، احمد جعفری نسب، سرهنگ سهراب انبارکی، غلامحسین زارعی، احمد مرادی، سیامک احمدی، محمد هادی رستمیان، عبدالرضا عالی پور جهت تصدی استانداری شنیده شده است.

بعد از اعلام این اسامی نام های دیگری همچون سید محمد صادق هاشمی، سید محمد هاشمی فرد، خلیل رضایی، خامسی، ایمان عطار زاده نیز در محافل شنیده شد که بازتاب بسیاری نیز در فضای مجازی داشت.

از سوی دیگر نیز شنیده شده است؛ شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان و شورای وحدت استان بصورت جداگانه ۴ چهره انقلابی به نام های عزیز غضنفری، اصغر جعفری، سهراب انبارکی و ایمان عطار زاده را به عنوان گزینه استانداری به پایتخت اعلام داشته اند.

گفته و شنیده می شود، رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در استان نیز طی نشستی با موضوع انتخاب استاندار با مسولین ستادهای مردمی آیت الله رئیسی که روزهای اخیر در خانه معلم شهر بوشهر برگزار شد، خواستار معرفی گزینه های پیشنهادی جهت جمع بندی نهایی در روزهای آینده و انتخاب چند گزینه به تهران شده اند.

شنیده ها حکایت از آن دارد، به غیر از اسامی مطرح شده افراد دیگری نیز در پایتخت بصورت مستقیم در حال پیگیری هستند که برخی از آنها غیر بومی بوده و در میان آنها نام سردار احمد محمد زاده از مهمترین چهره‌ های بنام انقلابی استان بوشهر نیز به چشم می خورد.

بر اساس اخبار منتشر شده در فضای مجازی که منبع موثقی نیز از آن وجود ندارد، فتح اله جمیری به عنوان استاندار بوشهر انتخاب شده و سه شنبه در استانداری بوشهر معارفه می شود که با واکنش هایی از سوی مردم مواجه شده است.

در پی اعلام این خبر نیز، یکی از کاربران فضای مجازی در تلخندی سیاسی عنوان داشته است؛

گفتم سلام چه خبر از استان؟
گفت: این روزا استان منشاءخبر و شایعه است
گفتم جدیدترینش چیه؟
گفت: دیشب تا حالا شایعه شده سه شنبه آقای ف ج استاندار بوشهر می شود.

گفتم که اولا؛ برای اثبات بی اطلاعی و بی تجربگی این آقایان در حوزه دولت همین بس که هیات دولت یکشنبه ها و چهارشنبه ها برگزار می شود و استاندار هم باید در هیات دولت مطرح و تایید شود.

دوما؛ حالا که ایشون داره برای انتصاب در روز سه شنبه میاد حواسش باشه تو تنگه بوالحیات سرعتش کم کنه که عده ای نیازش دارن.

اخبار رسیده به این پایگاه خبری نیز حکایت از آن دارد، تکلیف استانداری بوشهر در طول این هفته و در روزهای آینده مشخص شده و یکی از گزینه های بومی بر اساس تصمیم و رای صادره از سوی هیات دولت به عنوان گزینه نهایی استانداری بوشهر انتخاب خواهد شد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false