۳۵۸ هزار قرص غیر مجاز در استان بوشهر کشف شد/ ممنوعیت تردد بین استانی خودرو‌ها تا ۵ شهریورماه امسال | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
true
۳۵۸ هزار قرص غیر مجاز در استان بوشهر کشف شد/ ممنوعیت تردد بین استانی خودرو‌ها تا ۵ شهریورماه امسال

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیم: سردار حیدر سوسنی ظهر امروز در جمع خبرنگارانبا اشاره به اینکه محدودیت تردد خودروها تا ۵ شهریور ماه ادامه دارد اظهار داشت: برای مقابله با موج پنجم کرونا محدودیت‌های تردد خودروها از ۲۴ مرداد ماه آغاز شد و تا جمعه هفته جاری ادامه دارد.

رئیس پلیس استان بوشهر با بیان اینکه مأموران انتظامی در همه محورهای مواصلاتی برای اعمال محدودیت‌های تردد خودروها حضور شبانه‌روزی دارند گفت: ورود خودروها به پلاک غیربومی به شهرهای قرمز کرونایی ممنوع است و در صورت تردد، این خودروها تخلف محسوب و جریمه می‌شوند.

سوسنی، تردد بین استانی خودرو‌ها را تا ۵ شهریور ماه ممنوع دانست و بیان کرد: در این راستا از خروج خودرو با پلاک بومی و ورود با پلاک غیربومی در محورهای مواصلاتی استان بوشهر جلوگیری می‌شود.

وی از منع تردد شبانه خودروهای درون شهری از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه همه شهرهای استان بوشهر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد خودروها که از ۱۰ شب تا ۳ بامداد در شهرها تردد کنند ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

رئیس پلیس استان بوشهر از امنیت کامل در استان خبر داد و افزود: امنیت مطلوب و پایدار در استان بوشهر حکمفرما است که تحقق این مهم با مشارکت همه جانبه مردم محقق شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر کشف قاچاق کالا در اولویت برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی و انتظامی با اقدامات فنی و اطلاعاتی، از نگهداری یک محموله قرص غیر مجاز قاچاق در یک منزل مسکونی در  شهر گناوه مطلع شدند.

سوسنی با بیان اینکه پس از هماهنگی با مقام قضایی، مأموران به محل مورد نظر اعزام شدند گفت: مأموران در بازرسی از محل نگهداری این محموله، موفق شدند ۳۸۵ هزار عدد قرص غیر مجاز کشف کنند.

وی ارزش این محموله غیرمجاز را ۱۱ میلیارد ریال دانست و افزود: یک نفر در این رابطه دستگیر و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری عاملان قتل در بوشهر خبر داد و بیان کرد: در پی وقوع قتل یک زن جوان در شهر عالیشهر بوشهر، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و در تحقیقات اولیه مشخص شد این زن در جریان اختلاف و نزاع خانوادگی همسر و زن جدید همسرش، بر اثر اصابت چاقو و شیشه به قتل رسیده است.

سوسنی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری عاملان قتل را آغاز کردند افزود: ۲ عامل قتل در حال متواری شدن شناسایی و دستگیر شدند که متهمان به قتل این زن با انگیزه اختلاف خانوادگی اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه با تلاش مأموران انتظامی بوشهر عاملان قتل را در کمتر ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر کردند خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی استان بوشهر قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر، این استان را برای متخلفان ناامن دانست و بیان کرد: وقوع هر گونه تخلف در کوتاه‌ترین زمان با تلاش پلیس مجرب و هوشیار مأموران انتظامی متخلفان شناسایی و دستگیر می‌شوند.

false
true
false
true
  1. محمد

    سلام. متاسفانه فقط خبر کشف به اطلاع مردم میرسه ولی بعدش این کالاها چ میشه خدا میدونه.مثلا یک ماه گذشته ۱۲هزار تن سیمان کشف شد ولی هیچ خبر از سرگذشت این ۱۲هزار تن نیست.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false