۱۳۸ دستگاه غیرمجاز استخراج بیت کوین در استان بوشهر کشف شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
true
۱۳۸ دستگاه غیرمجاز استخراج بیت کوین در استان بوشهر کشف شد

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیم: سردار حیدر سوسنی ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه در شهرستان جم با قدردانی از همکاری و مشارکت مردم در مأموریت‌های نیروی انتظامی اظهار داشت: پلیس در همه عرصه‌های مقابله با تخلف حضور فعال و چشمگیری دارد و از هیچ کوششی برای برخورد با متخلفان فروگذاری نمی‌کند.

رئیس پلیس استان بوشهر شناسایی و کشف تخلفات اقتصادی را در اولویت برنامه‌ها دانست و بیان کرد: برخورد با قاچاق کالا، مواد مخدر، تخلفات اقتصادی از جمله دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز بیت‌کوین در شبانه‌روز مورد رصد قرار دارد.

سوسنی از کشف ۱۳۸ دستگاه ماینر در استان خبر داد و افزود: در راستای اجرا طرح برخورد با استفاده کنندگان با دستگاه‌های بیت‌کوین می‌کنند، با دریافت خبری مبنی بر وجود تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال بیت‌کوین ، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان جم قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش صورت گرفته، طی یک عملیات هماهنگ فردی که در یک منزل مسکونی اقدام به نگهداری و فروش دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال ماینر می‌کرد، شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی از این محل ۱۳۸ دستگاه ماینر و ۲۴۰ دستگاه پاور مربوطه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش این دستگاه‌ها را ۲۲٫۵ میلیارد ریال اعلام کردند افزود: یک متهم در این رابطه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

کاهش سرقت موتورسیکلت در مردادماه

رئیس پلیس شهرستان بوشهر نیز برخورد با سارقان را از دیگر برنامه‌ها دانست و با اشاره به کاهش سرقت در ماه گذشته خاطر نشان کرد: بر اساس بررسی انجام شده آمار سرقت موتورسیکلت در مردادماه امسال در شهرستان بوشهر ۳۸ درصد کاهش یافته است.

سرهنگ ابراهیم عرب‌زاده با بیان اینکه در مدت مذکور سرقت قطعات خودرو نیز در سطح شهرستان ۴۵ درصد، کاهش وقوع داشته است تصریح کرد: برخورد با سارقان یکی از اولویت‌های مهم کاری و مأموریتی فرماندهی انتظامی شهرستان بوشهر است.

وی همچنین از افزایش ۸۹ درصدی کشفیات سرقت داخل خودرو و ۱۰۰ درصدی کیف‌قاپ نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: ایجاد محیطی آرام، توام با احساس آرامش و امنیت برای مردم مهمترین هدف پلیس و لازمه رسیدن به این هدف مشارکت‌های مردمی است.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری مردم بوشهر با پلیس در اجرا طرح‌های پاکسازی و انتظامی، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی و مجرمانه در اسرع وقت از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری متخلفان اقدام شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false