ظرفیت تخت‌های بخش کرونا بیمارستان سپاه استان بوشهر افزایش یافت | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
true
ظرفیت تخت‌های بخش کرونا بیمارستان سپاه استان بوشهر افزایش یافت

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیم: سید هدایت زمانی ظهر امروز در حاشیه افتتاح طرح‌های افزایش ظرفیت بیمارستان حضرت قائم (عج) نیروی دریایی سپاه بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به اینکه برای خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی برنامه‌ریزی ویژه‌ای شده است اظهار داشت: در راستای فرمان و تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده حداکثری از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در ارائه خدمات به بخش مقابله با کرونا‌ ظرفیت‌های مراکز درمانی افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه این طرح‌ها با دستور فرمانده کل سپاه پاسداران اجرا شده است گفت: در این زمینه ظرفیت تخت‌های بخش کرونا و بخش حاد تنفسی بیمارستان حضرت قائم (عج) نیروی دریایی سپاه بوشهر افزایش یافت.

فرمانده مرکز بهداری شمال خلیج فارس نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به افزایش ظرفیت تخت‌ها خاطر نشان کرد: ظرفیت تخت‌های بخش کرونا بیمارستان سپاه استان بوشهر از ۳۰ به ۵۰ تخت افزایش یافته است.

زمانی از افتتاح بخش کلینیک حاد تنفسی بیمارستان یاد شده خبر داد و بیان کرد: فعالیت بخش کلینیک حاد تنفسی بیمارستان حضرت قائم (عج) بوشهر با ظرفیت ۱۸ تخت برای ارائه خدمات سرپایی به بیماران این حوزه با امکانات کامل آغاز شده است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false