×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۲۲ هزار نفر در گناوه اولین دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند

به گزارش چغادک نیوز، عصمت حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حل حاضر در شهرستان گناوه ۹ مرکز واکسیناسیون عمومی فعال است که سه مرکز تجمیعی در شهر گناوه و شش مرکز واکسیناسیون نیز در سایر بخش‌ها فعال می‌باشند.

حیدری تصریح کرد: بیش از چهار هزار و ۳۳ نفر نوبت دوم واکسن خود را دریافت کرده‌اند و با شروع واکسیناسیون افراد بالای ۴۰ سال از شهروندان خواست تا با ثبت‌نام در سامانه سلامت برای دریافت اولین دوز واکسن خود اقدام کنند.

وی همچنین اظهار کرد: در حدود ۸۱ درصد از افراد بالای ۶۰ سال شهرستان با تلاش کارکنان بهداشتی و همراهی خوب مردم شهرستان واکسینه شده‌اند و امیدواریم درصد واکسیناسیون دیگر گروه‌های اعلام‌شده نیز به زودی به درصد قابل قبولی برسند.

حیدری با اشاره به اختصاص یک سالن واکسیناسیون برای تزریق دوز دوم از مردم خواست: برای دریافت واکسن دوز اول به سالن‌های غدیر و شهید عبدویی و برای دریافت واکسن دوز دوم به سالن حوادث مراجعه نمایند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاطرنشان کرد: شهروندان تا واکسینه شدن ۸۰ درصد از جمعیت شهرستان همچنان پروتکل‌های بهداشتی را به صورت جدی رعایت کنند و از شرکت در تجمعات، دورهمی و اماکن شلوغ حتی در فضای باز پرهیز کنند.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false