×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
محرم ۱۴۰۰ با دو کتاب تخفیفی از انتشارات امیرکبیر

به گزارش چغادک نیوز، به بهانه فرا رسیدن ایام عزاداری محرم، انتشارات امیرکبیر در نظر دارد تا دو کتاب «خال سیاه عربی» و «سِفر خروج» را که محتوایی دینی و مذهبی دارند با ۲۰درصد تخفیف و ارسال رایگان در این ایام به علاقه‌مندان آثار مذهبی ارائه دهد.

«خال سیاه عربی» سفرنامه حج حامد عسکری، شاعر و نویسنده شناخته‌شده سال‌های اخیر است که با قلمی شاعرانه و روان مخاطب را به دل سرزمین آفتابی و سوزان عربستان می‌برد تا همراه او از لحظه‌لحظه زیارت خانه خدا و مدینه منوره بهره‌مند شود.

«خال سیاه عربی» کتابی است خواندنی و شیرین که آغازی خاص و فراموش‌نشدنی دارد. نویسنده با تدبیری درست، به‌جای آنکه از فرودگاه مبدأ یا لحظه‌های ورود به سرزمین حجاز شروع کند، دست خواننده را می‌گیرد و به گذشته‌های دور خود می‌برد تا جای پای نخستین ذهنیت‌ها و تصورات کودکی از خدا و سفر حج را نشان دهد و او را برای سفر آماده کند. و این نوع متفاوت در بیان روایت، سبب شد که این اثر از زمان انتشار در بهار سال ۹۹ تا به امروز از آثار محبوب و پرمخاطب انتشارات امیرکبیر باشد.

اما کتاب دیگر «سفر خروج» است که نمایشنامه‌ای از عبدالرحمان شرقاوی ادیب مصری است با ترجمه غلامرضا امامی پاییز ۹۸ منتشر شد و در آن به مصیبت‌هایی که در جریان واقعه عاشورا بر خاندان اهل بیت رفته است،می‌پردازد این نمایشنامه اگرچه برپایه مستندات تاریخی نگاشته شده، اما تخیل قوی نویسنده این اثر را از واقعه‌ای تاریخی به روایتی پرشور تبدیل کرده است. نمایشنامه با خبر مرگ معاویه و شرح تمایل مردم برای بیعت با امام حسین آغاز می‌شود و با ذکر جزییات سرانجام بانیان واقعۀ عاشورا به پایان می‌رسد.

بسته ویژه ایام عزاداری محرم انتشارات امیرکبیر، با ارسال رایگان و ۲۰درصد تخفیف به قیمت ۶۶.۴۰۰ در دهه نخست محرم از طریق وبگاه انتشارات امیرکبیر قابل سفارش است./فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false