×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
حسینی بوشهری: تداوم اسلام درترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر است

به گزارش چغادک نیوز، آیت اللّه سید هاشم حسینی بوشهری روز دوشنبه با حضور مجازی در مراسم رونمایی از ویژه برنامه ۴۰ هزار دقیقه‌ای محرم و صفر صدا و سیمای مرکز بوشهر افزود: امام حسین (ع) در قیام سراسر شوق، عاطفه، منطق و شجاعت کربلا به همراه یاران باوفای خود با فدا کردن جان، اسلام را زنده نگه داشتند و اگر نبود این ایثار و گذشت امروز اثری از اسلام باقی نمانده بود.

وی با قدردانی از برنامه ۴۰ هزار دقیقه‌ای ویژه محرم و صفر صدا و سیمای مرکز بوشهر، بر انعکاس رسانه‌ای و الگوسازی هدف‌های قیام کربلا، ترویج آموزش‌های تخصصی و همگانی شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در قشرهای مختلف جامعه تاکید کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: به مناسبت ماه‌های محرم و صفر  این مرکز ۴۰ هزار دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی، خبری و مجازی در گستره استانی، ملی و فراملی آماده پخش کرده است.

سید حسین ناظر با تاکید بر ضرورت ترویج امر به معروف و نهی از منکر و تولید برنامه های آموزشی، تخصصی در این زمینه گفت: این مرکز مجموعه تلویزیونی ۱۰ قسمتی و گفت و گو با عنوان «معرفی نو» را با همکاری موسسه احیای تمدن موعود مرکز تخصصی آموزش امر به معروف و نهی از منکر  تهیه و پخش می‌کند./ایرنا

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false