×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
تداوم خشم شبانه فلسطینیان در جنوب نابلس و زخمی شدن ۵۳ نفر

به گزارش چغادک نیوز، یکشنبه شب (دیشب) نیز شهرک بیتا واقع در جنوب نابلس شاهد خشم شبانه فلسطینیان در اعتراض به شهرک‌سازی در کوه صبیح بود که به درگیری بین آن‌ها با نظامیان صهیونیست منجر شد.

به دنبال درگیری شبانه، نظامیان صهیونیست بامداد امروز دوشنبه به شهرک بیتا یورش برده و شش شهروند فلسطینی از جمله چند اسیر آزاده را بازداشت کردند.

«موسی حمایل» نائب رئیس شورای شهرک بیتا گفت که نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز به این شهرک یورش آورده و شش نفر را بازداشت کردند.

طبق گزارش وبگاه «عرب ۴۸»، در جریان یورش نظامیان صهیونیست به این شهرک، از بلندگوهای مساجد فریاد کمک‌خواهی فلسطینیان پخش ‌شد که جوانان و اهالی شهرک را به مقابله با نیروهای اشغالگر فرا می‌خواند.

جمعیت هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که در جریان درگیری با نیروهای اشغالگر در چهارراهی بیتا ۵۳ نفر زخمی شدند.

از دو روز گذشته ساکنان بیتا تصمیم گرفتند تظاهرات خشم شبانه و درگیری با نظامیان صهیونیست را به طور موقت به ورودی و چهارراه اصلی شهرک انتقال دهند، آن‌ها خواستار آزادی پیکر شهید «شادی الشرفا» شدند که تاکنون توسط نیروهای اشغالگر گروگان گرفته شده است.

از زمان آغاز مقاومت مردمی در بیتا تاکنون شش جوان فلسطینی به شهادت رسیده است که آخرین نفر نیز شهید «عماد دویکات» بود که جمعه گذشته در اثر اصابت گلوله به سینه‌اش به شهادت رسید./فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false