×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
اعلام نامزدهای نهایی داستان و شعر کودک و نوجوان جایزه اندرزگو

به گزارش چغادک نیوز، سه نامزد نهایی بخش داستان و شعر کودک و رمان نوجوان دومین دوره جایزه شهید سیدعلی اندرزگو از بین ۷۶ کتاب ارزیابی‌‌شده توسط داوران معرفی شدند.

بر این اساس، داوران این بخش پنج کتاب «تونل سوم» نوشته فاطمه الیاسی از انتشارات شهید کاظمی، «جایی آن طرف پرچین» نوشته نیلوفر مالک از انتشارات سوره مهر، «رد انگشت‌های اصلی» نوشته حسین قربان‌زاده از انتشارات سوره مهر، «سلفی با خرابکار» نوشته طاهره مشایخ از انتشارات صاد و «گزارش‌های امیر، پسر عاشق» نوشته فاطمه نفری از انتشارات قدیانی را منتخبان هیأت داوری دومین دوره جایزه شهید اندرزگو در بخش داستان و شعر کودک و رمان نوجوان معرفی کردند که در روز اختتامیه از این آثار تقدیر خواهد شد.

این آثار در حال حاضر در معرض رأی جمعی از نخبگان حوزه روایت و رسانه قرار گرفته است که با تجمیع آرای هیأت نخبگان این بخش، از نفر اول به طور ویژه تقدیر خواهد شد.

دومین دوره جایزه «شهید سیدعلی اندرزگو» با محوریت مبارزه ادبی با تحریف تاریخ معاصر و همچنین بیان حقایق و روشنگری درباره رژیم پهلوی، در سه بخش داستان و رمان بزرگسال، داستان و شعر کودک و رمان نوجوان و نیز روایت تاریخ و تاریخ شفاهی برگزار می‌شود.

همه آثار چاپ اول سال‌های ۹۸ و ۹۹ که دارای درونمایه مدنظر جایزه بوده‌اند، در این دوره از جایزه شرکت داده شده و به رقابت پرداخته‌اند.

این جشنواره به همت مجمع ناشران انقلاب اسلامی و با حمایت و همکاری مرکز اسناد انقلاب اسلامی، بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا، انجمن قلم ایران، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، حوزه هنری انقلاب اسلامی و مؤسسه فرهنگی شهرستان ادب برگزار می‌شود و برگزیدگان آن طی مراسمی در دوم شهریور ماه معرفی خواهند شد./فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false