واکسیناسیون ۲۸ درصد افراد بالای ۱۸ سال استان بوشهر/ کمبود نداریم | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
true
واکسیناسیون ۲۸ درصد افراد بالای ۱۸ سال استان بوشهر/ کمبود نداریم

به گزارش چغادک نیوز، عبدالمحمد خواجه‌ئیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استان بوشهر طی هفته‌های اخیر دارای آمار بالایی در زمینه ابتلاء، بستری و مرگ و میرهای کرونایی بوده است.

وی از ابتلای چهار هزار و ۲۰۰ نفر به کرونا طی هفته گذشته خبر داد و بیان کرد: این میزان ابتلاء طی هفته گذشته برابر با کل مبتلایان استان در سه ماهه زمستان سال قبل است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در پائین‌ترین میزان قرار دارد، افزود: همه در برابر جامعه مسئول هستیم و باید به وظیفه خود در این زمینه عمل کنیم.

تزریق ۲۴۶ هزار دز واکسن کرونا

وی با اشاره به تزریق ۲۴۶ هزار دز واکسن کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: ۲۱۱ هزار نفر در استان بوشهر واکسن دریافت کرده‌اند که ۳۵ هزار نفر دز دوم را نیز دریافت کرده‌اند.

خواجه‌ئیان تصریح کرد: به اندازه کافی در استان واکسن داریم و مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند و نیازی نیست که عجله کنند و انتظار می‌رود از مراجعه بدون نوبت به این مراکز پرهیز شود.

وی با اشاره به اینکه تجمع باعث افزایش امکان سرایت بیماری می‌شود خاطرنشان کرد: افراد از مراجعه بدون نوبت خودداری کنند و اجازه دهند با نوبت و پیامک دعوت شوند.

واکسیناسیون ۷۶.۷ درصد جمعیت بالای ۵۰ سال

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به استقبال خوب از واکسن در استان بوشهر بیان کرد: به غیر از دو شهرستان در جنوب استان، شاهد استقبال خوبی از واکسن بوده‌ایم.

وی با اشاره به واکسیناسیون ۷۶.۷ درصد جمعیت بالای ۵۰ سال در استان بوشهر، بیان کرد: ۲۸.۴ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال در استان واکسن دریافت کرده‌اند که آمار خوبی است.

خواجه‌ئیان با ابراز امیدواری برای واکسیناسیون جمعیت بالای ۱۸ سال در استان تا دو ماه آینده افزود: علاوه بر واکسیناسیون، انتظار می‌رود همه مردم دستورالعمل‌ها را رعایت کنند.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false