سوالات بدون پاسخ از عملکرد ضعیف تیراندازی در المپیک/ چرا مدال فروغی در تفنگ کسب نشد؟ | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
سوالات بدون پاسخ از عملکرد ضعیف تیراندازی در المپیک/ چرا مدال فروغی در تفنگ کسب نشد؟

به گزارش چغادک نیوز، احمدرضا هامونی حقیقت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره نتایج ملی پوشان تفنگ در المپیک توکیو عنوان کرد: به نظر می‌رسد باید از همه نتایج بدست آمده در المپیک برای توسعه تیراندازی استفاده شود؛ حتی از مدال طلای فروغی که باعث خوشحالی همه شد.

دبیر پیشین فدراسیون تیراندازی ادامه داد: ما در المپیک ریو در تفنگ سه وضعیت و تفنگ بادی فینالیست داشتیم اما در این دوره فقط یک نفر به فینال رسید. سوالات زیادی در اینجا وجود دارد. این موضوع باید تحلیل شود که چرا اتفاقی که برای فروغی افتاد در ماده‌های دیگر تپانچه رخ نداد؟ آیا برنامه تمرینی بچه‌ها مورد تحلیل قرار گرفته یا خیر؟ موضوع دیگر اینکه تفاوت تپانچه و تفنگ در خصوص نیاز به مهمات باید مورد بررسی قرار بگیرد.

وی افزود: سوالات زیادی وجود دارد که فدراسیون باید پاسخ آن را به افکار عمومی بدهد. اینکه آیا فدراسیون در تامین امکانات در همه موارد به درستی عمل کرده است؟ چرا بچه های المپیکی به مسابقات جهانی دهلی اعزام نشدند؟ اگر نگرانی از جهت کرونا وجود دارد، چرا فقط یک المپیکی اعزام شد؟

حقیقت با اشاره به اینکه الان انتظارات از تیراندازی بالا رفته، یادآور شد: حالا با مدال فروغی نگرانی‌ها بیشتر شده و این توقع هست چرا وقتی فروغی می‌تواند طلا بگیرد در سایر ماده‌ها نتوانیم؟

سرمربی سابق اهداف پروازی با بیان اینکه وزیر ورزش نیز باید در خصوص عدم کسب نتیجه در دوومیدانی، شنا و تیراندازی پاسخگو باشد، تصریح کرد: وزارت ورزش چه برنامه‌ای برای المپیک تعریف کرده بود؟ من هیچ جمله‌ای از مسئولان ورزش نشنیدم. قرار بود ما در تیراندازی چه کاری انجام دهیم؟ چقدر برنامه‌هایی که مربیان داشتند فدراسیون آنها را حمایت کرده و محقق شده است؟ المپیک چند روز دیگر تمام می‌شود و کمتر از یک سال دیگر به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ باقی مانده، کاری نکنیم که سال آینده هم این سوال‌ها را بپرسیم.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false