خبرنگاران زمینه ساز همگرایی و هم افزایی در جامعه هستند | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
true
خبرنگاران زمینه ساز همگرایی و هم افزایی در جامعه هستند

به گزارش چغادک نیوز، عبدالکریم گراوند روز یکشنبه به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار در پیامی که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت افزود: هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و “روز خبرنگار” یادآور تلاش و مجاهدت خالصانه پرچمداران آگاهی، اطلاع رسانی و خبر است.

وی ادامه داد: قشر زحمت‌کش و پرتلاشی که با نادیده گرفتن آسایش خویش، خوشی خود را در آگاهی و اطلاع رسانی به مردم و مسئولان و انعکاس مشکلات جامعه و راهکارهای حل آن می‌دانند.

گراوند اضافه کرد: خبرنگاران چشم بینا، گوش شنوا و وجدان آگاه جامعه هستند که واقعیت‌ها را در قالب عبارت‌های گویا، قابل درک و لمس پردازش می‌کنند و در روشنگری و آگاه سازی جامعه نقشی مهم بر عهده دارند.

وی اظهار کرد: نقش خبرنگاران در شکل دهی افکار عمومی، بیان مسایل و خواسته‌های مردم  به مسئولان و متولیان و بیان کارهای صورت گرفته برای پاسخ به مطالبات عمومی از دیگر اقدامات اصحاب رسانه است.

گراوند روز ۱۷ مرداد ماه را به اندیشمندان، اصحاب رسانه و مطبوعات، خبرنگاران خبرگزاری‌ها و همه فعالان فضاهای مجازی تبریک گفت و از تلاش موثر این قشر در عرصه اطلاع رسانی خدمات و اقدام‌های صورت گرفته و بویژه در این روزهای سخت کرونا تقدیر کرد.

۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف افغانستان به دست طالبان در سال ۱۳۷۷ به عنوان روز خبرنگار در تقویم رسمی کشور نام‌گذاری شده‌است./ایرنا

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false